کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کسب رتبه اول كشوري برنامه عملياتي حوزه املاك سال 93

24 ارديبهشت 1394 ساعت 14:01

استان چهارمحال و بختياري رتبه اول كشوري برنامه عملياتي حوزه املاك سال 93 را كسب كرد.


به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: بر اساس گزارش اداره كل كاداستر و دفتر برنامه و بودجه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور كه اواخر ارديبهشت ماه سال جاري ابلاغ گرديد، استان چهارمحال و بختياري در برنامه عملياتي حوزه املاك سال ۹۳ در رتبه نخست كشوري قرار گرفت.

محمدحسن بهادر اين موفقيت را كه حاصل سخت كوشي قاطبه كاركنان در سال گذشته بود و به آنان تبريك گفت و افزود: خدمتي كه با نيت قرب الهي باشد نتيجه اي جز اين نخواهد داشت.

بهادر با اشاره به شعار سال ۹۳ خاطر نشان كرد: پارسال در راستاي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) شروع كرديم و با قريب ۲۶ هزار نفر ساعت كار خارج از سرويس اداري به نتيجه مطلوبمان رسيديم.

وي تصريح كرد: كسب اين رتبه در سالي حاصل شد كه با وجود ۲۰ سامانه الكترونيكي و ارائه نزديك ۸۰ درصد از خدمات ثبتي به مردم در فضاي مجازي ، همچنان به لحاظ وجود قوانين سابق، كتابت در ثبت ادامه دارد و كار كاركنان دو برابر شده است.

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان بروز رساني يك هزار و ۱۱۷ هكتار نقشه هاي وضع موجود مناطق شهري، ثبت ۱۵ هزار و ۵۴۸ قطعات زمين در لايه عرصه در مناطق شهري، جانمايي ۳۱۸ هزار و ۱۶۲ هكتار اراضي مرتعي، صدور ۷۲۴ مورد سند مالكيت دولتي و يك هزار و ۳۶۹ برگ سند كاداستري براي مسكن مهر و تثبيت ۱۹ هزار و ۲۸۶ هكتار از اراضي ملي استان را از جمله اقدامات اداره كل متبوعش در سال گذشته بيان كرد و افزود اين استان با صدور ۳۰ هزار و ۶۵۰ برگ سند كاداستري (حد نگار) باز هم در رديف اول ساير استان هاي كشور قرار گرفته است.

گفتني است ميانگين بيشترين درصد پيشرفت برنامه عملياتي استان هاي كشور ۹۳ درصد و كمترين آن نيز ۴۱ درصد پارسال محاسبه گرديده است.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22407

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22407/کسب-رتبه-اول-كشوري-برنامه-عملياتي-حوزه-املاك-سال-93

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir