کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سالن ورزشی مختص ژیمناستیک در شهرکرد راه اندازی می شود

24 ارديبهشت 1394 ساعت 9:49

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اختصاص سالن اختصاصی ژیمناستیک برای علاقه مندان به این ورزش در شهرکرد خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، رحمن قاسمی در نشست سالانه هیئت ژیمناستیک استان که با حضور رئیس فدراسیون این ورزش برگزار شد، اظهار داشت:سالن ورزشی ژیمناستیک شهرکرد در مجاورت سالن حجاب شهرکرد در نظر گرفته شده است که در آینده ای نزدیک کار تکمیل ساخت آن به پایان می رسد.
وی پیشرفت فیزیکی 40درصدی این سالن خبر داد و گفت : با راه اندازی و گشایش این سالن ورزشی جذب و علاقه ورزشکاران رشته ژیمناستیک به حضور در تمرین ها و مسابقات استانی و کشوری دو چندان خواهد شد.

قاسمی افزود: در سال جاری  براي استعداديابي از نوجوانان و نونهالان در اين رشته ورزشي به همت هيات ژيمناستيك استان برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نقش چهارمحال و بختیاری در پرورش قهرمانان ملی این رشته خاطرنشان کرد: با تغییرات مدیریتی انجام شده در هیات ژیمناستیک استان، در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های چشمگیری در عرصه ژیمناستیک در سطوح کشوری و بین المللی خواهیم بود.

به گزارش بام ایران خبر، چهارمحال و بختیاری در سال های اخیر  با چند قهرمان ملی و آسیایی همچون مهدی آذر مهر، آرش آذرمهرو مهدی مرادی جایگاه خوبی در ژیمناستیک پیدا کرده است.

انتهای پیام/1021ج/510ب


کد مطلب: 22391

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22391/سالن-ورزشی-مختص-ژیمناستیک-شهرکرد-راه-اندازی-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir