کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با توجه به هجمه های فرهنگی باید آموزش و کیفیت بخشی را سر لوحه کار خود قراردهیم

23 ارديبهشت 1394 ساعت 17:06

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از تجلیل ۹ معلم نمونه شهرستان سامان خبر داد و گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی که صورت می گیرد باید با آموزش و کیفیت بخشی را سر لوحه کار خود قراردهیم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، محمد دهقانی در دیدار معلمان نمونه با امام جمعه شهر سامان با بیان اینکه رشد و تعامل و تکامل در امر آموزش و پرورش با مشارکت اماکن پذیر است، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان بیاد در راستای مشارکت گام های زیادی در امر آموزش و پرورش برداشته شود.

دهقانی با بیان اینکه پتانسیل ها و مشارکت های نهاد ها و مردم برای آموزش و پرورش یک فرصت است ، بیان کرد: شهرستان سامان در امر پرورشی و فعالیت های قرانی و برگزاری برنامه های در راستای نماز و ارتباط با کانون های مساجد و ... در سطح استان جز شهرستان های برتر بوده است .

وی با اشاره بر اینکه آموزش و پرورش نیاز به کمک و مشارکت اولیاء و همکاران دارد ، عنوان کرد : در حال حضار شاهد افت تحیصلی دانش اموزان هستیم.

دهقان با بیان اینکه با توجه به هجمه های فرهنگی که صورت می گیرد باید با آموزش و کیفیت بخشی را سر لوحه کار خود قرار دیهم و این امر با مشارکت همکاران امکان پذیر است.

وی بیان داشت: در نوع تربیتی و آموزشی باید برنامه ریزی تربیتی و آموزشی را بومی سازی کنیم.



انتهای پیام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 22387

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22387/توجه-هجمه-های-فرهنگی-باید-آموزش-کیفیت-بخشی-سر-لوحه-کار-خود-قراردهیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir