کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بروجن:

اردوی جهادی یک روزه در بروجن برگزار شد

23 ارديبهشت 1394 ساعت 12:39

فرمانده سپاه بروجن از برگزاری اردوی یک روزه جهادی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، علی کیهانی اظهار داشت: اردوی جهادی یک روزه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی با شرکت ۶۴ نفر از بسیجیان بروجن در سه نقطه شهرستان برگزار شد.

وی تعداد افراد شرکت کننده در کمک به ایجاد سیستم آبیاری بارانی در گندمان را ۲۶ نفر برشمرد و گفت: تعداد ۲۰ نفر هم در شهر فرادنبه در این اردوی یک روزه به هرس درختان و ۱۸ نفر هم در نصیر آباد بخش گندمان به فعالیتهای عمرانی پرداختند.

کیهانی با بیان این که یکی از اهداف اصلی و مهم اردوهای جهادی در بسیج سازندگی محرومیت زدائی از چهره روستاها و مناطق محروم است، تصریح کرد: اردوهای جهادی محل خوبی برای خود سازی و فراهم شدن برون رفت مشکلات و تمرین اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن ادامه داد: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید.

کیهانی اضافه کرد: بسیج سازندگی از طریق اردوهای جهادی نقشی موثر در عرصه اقتصادی داشته و در واقع این اردوها زمینه‌ساز تقویت بنیه اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 22379

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22379/اردوی-جهادی-یک-روزه-بروجن-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir