کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر سامان گفت:

۱۰مسجد در شهرستان سامان فعال است

22 ارديبهشت 1394 ساعت 13:18

امام جمعه شهر سامان گفت: ۱۰ مسجد در شهرستان سامان فعال است و دارای روحانی است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام محسن ملک پور در نشست هم اندیشی دست اندرکاران مساجد شهرستان سامان با نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در شهرستان سامان ۱۰ مسجد فعال دارای روحانی است که سه وعده نماز جماعت برپا و فعالیت فرهنگی و قرانی به طور منظم انجام می شود، اظهار داشت: ۱۳ خانه عالم در سطح شهرستان وجود دارد و تعدادی در حال ساخت و تعمیرات هستند و تعدادی احتیاج به نگهداری دارند.

ملک پور با بیان اینکه شورای فرهنگی در مساجد تشکیل شده است، بیان کرد: سرکشی به مساجد شهرستان صورت گرفته و جلسه معارف مدیران هر دوهفته یک بار برگزار می شود.

وی با اشاره بر اینکه اکثریت مساجد روستا ها بدون مبلغ است و تنها در ایام خاص مبلغ به مساجد روستا ها اعزام می شود، بیان کرد: ادرات تبیلغات اسلامی، اوقاف، بنیاد شهید و ارشاد اسلامی در شهرستان دایر شود.

ملک پور با بیان اینکه در ۱۴ نقطه شهرستان با حضور ۶۰۰ نفر معتکف مراسم اعتکاف در سطح شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: در برگزاری اعتکاف در سطح شهرستان یک سری موارد و مشکلات وجود داشت که همین امر موجب شد که تعداد نفرات متعکفین کمتراز پیش بینی های صورت گرفته باشد.

امام جمعه سامان بیان کرد: در حال حاضر باید برنامه ریزی ها به سمت و سوی باشد که جوانان با خوشحالی وارد مساجد شوند و در برنامه عبادی و فرهنگی مساجد شرکت کنند.



انتهای پیام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 22355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22355/۱۰مسجد-شهرستان-سامان-فعال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir