کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

کوچک ترين تجاوز به خاک ايران مساوي با نابودي اسراييل خواهد بود

19 ارديبهشت 1394 ساعت 9:33

توصيه ما به آن بخش کوچکي از مردم و مسؤولان که دل در گرو مذاکرات و توافق نامه ها بسته اند، اين است که بيدار باشند و بدانند که راه نجات اين کشور، تکيه به داشته هاي داخلي است.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي، بر ضرورت اين که بندگي و عبادت خداوند متعال بايد به قصد قربت صورت گيرد، خاطرنشان کرد: بکوشيم که در همه احوال و در هر کاري خداوند را مد نظر داشته باشيم و تنها براي رضايت او قدم برداريم که اگر اين شد رستگاريم.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي با اشاره به موضوع مذاکرات هسته اي، به سفارش هاي مستمر رهبر فرزانه انقلاب در اين زمينه پرداخت و افزود: آن چه که از همان روزهاي نخست مذاکرات هسته اي مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده است و بارها مورد تأکيد ايشان قرار گرفته، خوش بين نبودن به اين مذاکرات، اعتماد کامل داشتن به تيم مذاکره کننده کشور و حيله گر بودن غرب و طرف مذاکره کننده بوده است که بايد مورد توجه تيمن ديپلماسي ما قرار گيرد.

امام جمعه کوهرنگ با بيان اين که در رأس تيم مذاکره کننده غربي آمريکا قرار دارد که به هيچ وجه قابل اعتماد نيست، تصريح کرد: آن ها در طول تاريخ ثابت کرده اند که به هيچ اصولي به جز منافع شخصي خود پايبند نيستند و اين حقيقت و ماهيت دروني آمريکا است.

اين مقام مسؤول با اشاره به تهديدهاي اين روزهاي آمريکا بر عليه ايران، اين تهديدها را خنده آور و بي هوده دانست و افزود: کشوري که اين روزها در مقابل مردم بي دفاع عراق، سوريه و يمن زمين گير شده است، چطور مي تواند در مقابل عظمت و هيبت و مردانگي اين ملت بايستد و ادعاي جنگ کند.

حجت الاسلام طباطبايي، تهديدهاي اين روزهاي آمريکا را گنده گويي دانست و افزود: ايران اسلامي در پرتو ولايت اهل بيت، در سال هاي سخت جنگ تحميلي و با دست خالي، هيمنه آمريکا و هم پيمانش، صدام ملعون را شکست و پوزه آن ها را به خاک ماليد.

امام جمعه کوهرنگ با تأکيد بر اين که ملت ايران متکي به قدرت لايزال پروردگار و دعاي حضرت ولي عصر(عج) و اراده پولادين و اعتقادات راسخ خود است، تصريح کرد: توصيه ما به آن بخش کوچکي از مردم و مسؤولان که دل در گرو مذاکرات و توافق نامه ها بسته اند، اين است که بيدار باشند و بدانند که راه نجات اين کشور، تکيه به داشته هاي داخلي است.

حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به به اين که امروز آن زماني نيست که عده اي در مقابل نظر امام راحل مبني بر حمله به ناو آمريکايي متجاوز به اين کشور بايستند، خاطرنشان کرد: امروز کوچک ترين تجاوز به خاک ايران مساوي است با نابودي اسراييل و آمريکا که دشمن بايد اين را خود بداند و آويزه گوش خود قرار دهد.

وي همچنين به لغو امتياز کاپيتولاسيون از سوي امام راحل در 23 ارديبهشت ماه 58 اشاره کرد و با بيان اين که اين روز براي هميشه در تاريخ انقلاب اسلامي به عنوان يک روز به يادماندني ثبت خواهد شد، ابراز داشت: لغو امتياز کاپيتولاسيون از سوي امام و حمايت ملت هميشه صحنه، نخستين اقدام در جهت تثبيت انقلاب بود که آن روزها صورت گرفت.

حجت الاسلام طباطبايي همچنين با اشاره به اين که در هفته جاري شهرستان کوهرنگ ميزبان پيشکسوتان هنرمند کشوري است، خواستار استقبال گرم مردم از اين گروه در بدو ورود به شهرستان شد و افزود: ما مي توانيم از تريبون و جايگاه آن ها در زمينه ها مختلف در شهرستان استفاده کنيم و به رونق اقتصادي، گردشگري و فرهنگي شهرستان کمک کنيم.
 
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک


کد مطلب: 22275

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22275/کوچک-ترين-تجاوز-خاک-ايران-مساوي-نابودي-اسراييل-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir