:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - تيم مذاکره کننده فرمايشات رهبري را فصل الخطاب و اتمام حجت بداند/حمايت از يمن يک تکليف الهي است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

تيم مذاکره کننده فرمايشات رهبري را فصل الخطاب و اتمام حجت بداند/حمايت از يمن يک تکليف الهي است

19 ارديبهشت 1394 ساعت 9:09

تيم مذاکره کننده فرمايشات رهبري را فصل الخطاب و اتمام حجت بداند زيرا رهنمودهاي واضح و روشنگرايانه مقام معظم رهبري مسير درست مذاکرات را براي همگان به خوبي ترسيم کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي این هفته نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي اظهار داشت:تقوا يعني حضور دائمي پروردگار در تمامي لحظات وجودي انسان و تقوي اتصال به معبود و حرکت در مسير او است.

سلمانپورافزود: پاره شدن اين اتصال يعني ذلت، يعني خوار شدن و متقين کساني هستند که بر مبناي رضاي پروردگار گام بر مي دارند و در تمام کارها، خدا را لحاظ مي کنند.

خطيب جمعه اردل در ادامه با اشاره به حمله آل سعود به يمن گفت : گر چه حمله ظالمانه عربستان به يمن بيش از ۳۰۰۰ کشته و زخمي بر مردم مظلوم يمن تحميل کرد ولي ضمن اين که آل سعود در رسيدن به هدف خود ناکام ماند چهره خود را به دنياي اسلام نشان دادد و در اين حمله بر امت اسلامي معلوم شد که رفتارآل سعود همانند رژيم اسرائيل غاصب است.

وي حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع مردم يمن را يک تکليف الهي دانست و افزود:به زودي خواهيم ديد که آل سعود نابود و ملت مظلوم يمن شعار پيروزي و الله اکبر سر مي دهند.

سلمانپور با اشاره به استقامت و اقتدار ملت سر افراز ايران در مذاکرات هسته اي اظهار داشت:تيم مذاکره کننده فرمايشات رهبري را فصل الخطاب و اتمام حجت بداند زيرا رهنمودهاي واضح و روشنگرايانه مقام معظم رهبري مسير درست مذاکرات را براي همگان به خوبي ترسيم کرد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه وقت آن است که تيم مذاکره کننده کشورمان از موضع قدرت ورود پيدا کند افزود: تيم مذاکره کننده بايد به خوبي از حقوق حقه ملت دفاع کند و هر کشوري که مانع پيشرفت ايران اسلامي شود و بداند با پاسخ قاطع مردم مواجه مي شود.

حجت الاسلام سلمانپور در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به برخي از مطالبات شهرستان اردل اظهار داشت:يکي از مطالبات مردم شهرستان اردل راه اندازي هرچه زودتر شهرک صنعتي در شهرستان مي باشد.

سلمانپور افزود:شهرک صنعتي شهرستان اردل در اسفندماه ۹۳ کلنگ زني شد لذا از مسئولين اين امر انتظار داريم تا هرچه زودتر کارگاه هاي توليدي در اين شهرک صنعتي داير کنند تا زمينه اشتغال براي جوانان شهرستان فراهم شود.

امام جمعه شهر اردل گفت: مطالبه ديگر تاسيس کشتارگاه در شهر کاج است و انتظار داريم از مسئولين مربوطه که هر چه زودتر جهت تاسيس آن اقدام کنند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22268

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22268/تيم-مذاکره-کننده-فرمايشات-رهبري-فصل-الخطاب-اتمام-حجت-بداند-حمايت-يمن-يک-تکليف-الهي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir