کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضور شوراي اسلامي شهر اردل:

اعدام شيخ نمر، پايمال کردن حقوق بشر است

18 ارديبهشت 1394 ساعت 12:03

اسدي گفت: از جوامع بين المللي و حقوق بشري که گاهي براي اعدام يک قاچاقچي و جاني بيانيه صادر مي کنند، انتظار مي رود براي جلوگيري از اعدام فردي بيگناه اقدامات لازم را انجام دهند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الله اسدي عضو شوراي اسلامي شهر اردل اظهار داشت:اعدام شيخ نمر در واقع خلاف همه ي موازين بين المللي، حقوق بشري و حتي احکام و مباني اسلامي است چرا که او هيچ جرمي مرتکب نشده جز اينکه از شرافت مردم دفاع کرده است.

اسدي ادامه داد: از جوامع بين المللي و حقوق بشري که گاهي براي اعدام يک قاچاقچي و جاني بيانيه صادر مي کنند، انتظار مي رود براي جلوگيري از اعدام فردي بيگناه اقدامات لازم را انجام دهند.

وي در مورد دليل سکوت آمريکا در برابر صدور اين حکم توسط عربستان سعودي اظهار داشت: سياست آمريکاييها حمايت کامل از حکومت عربستان بوده و هست و گرنه نقض حقوق بشر در عربستان يک موضوع مستمري است که پيوسته در طول سال انجام مي شود اما به دليل وابستگي دولت عربستان به آمريکا، آمريکا از عملکرد ضد حقوق بشري عربستان چشم پوشي کرده است.

اسدي ابراز داشت: عربستان سعودي با اين اقدام ثابت کرد که نه‌ تنها حرف و عمل سردمداران اين کشور يکي نيست و متفاوت است؛ بلکه آزادي بيان در دولت آن‌ها بي‌معناست و مسلمان کشي يکي از اهداف شوماشان است.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22259

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22259/اعدام-شيخ-نمر-پايمال-کردن-حقوق-بشر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir