کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری:

راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم یمن در روز جمعه

17 ارديبهشت 1394 ساعت 12:11

اقشار مختلف مردم استان این هفته بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در محکومیت جنایت آل سعود در یمن راهپیمایی می کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سازمان بسیج مستضعفین با فراخوان از آحاد مردم و بسیجیان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

در این فراخوان آمده است: بار دیگر آمریکای جنایتکار در بخشی از امت اسلام فاجعه آفرید و با دستان جنایتکار آل سعود، کودکان و زنان و مردان مسلمان و بی گناه یمنی را به خاک و خون کشید. جهانیان بار دیگر شعار دروغین حقوق بشری مستکبرین را به نظاره نشستند و مجامع بین المللی مهر سکوت بر لب زدند و همگام با صهیونیست ها از کودک کشی حمایت کردند.

در این فراخوان تصریح شده است: اینک در پاسخ به ندای «هل من ناصر» مسلمانان یمنی، بسیجیان ایران اسلامی همراه و همگام با امت حزب الله در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم یمن بعد از اقامه نماز سایسی عبادی جمعه ۱۸ اردیبهشت شرکت خواهند کرد. شعار محوری حضور بسیجیان در این راهپیمایی پلاکاردهای «از غزه تا یمن، کودک کشی را متوقف کنید» به سه زبان است.

سازمان بسیج مستضعفین در این فراخوان می افزاید: همچنین همراه با سایر شعارهای این راهپیمایی برای اعلام انزجار از جنایات آل سعود، اسراییل و آمریکا شعار «مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود، اسراییل، آمریکای بی وجدان» نیز از فریادهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی است.

گفتنی است: در نتیجه تهاجم ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به یمن که از ششم فروردین ماه آغاز شد، بیش از سه هزار و ۵۰۰ یمنی کشته و شش هزار نفر مجروح شده اند.

شایان ذکر است: عموم بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در این راهپیمایی سراسری، جنایات آل سعود کودک کش را محکوم و از مظلومیت مردم یمن دفاع کنند.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22252

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22252/راهپیمایی-مردمی-حمایت-مردم-مظلوم-یمن-روز-جمعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir