کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحليلگر مسائل سياسي:

بازرسي از مراکز امنيتي و نظامي ايران جزء تعهدات هسته اي نيست

17 ارديبهشت 1394 ساعت 21:19

بازرسي از مراکز امنيتي و نظامي جزء تعهدات هسته اي نيست و اين بهانه اي است تا سرويس هاي اطلاعاتي غربي ها به حوزه تسليحات متعارف و به خصوص حوزه موشکي ايران وارد شوند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سجاد صالحي تحليلگر مسائل سياسي با اشاره به اصول جمهوري اسلامي و رعايت خط قرمزها در مذاکرات هسته اي، اظهار داشت: آمريکايي ها دشمن ديرينه ملت ايران هستند و تاريخ نشان داده اين کشور در راستاي تآمين امنيت رژيم جعلي صهيونيست ضربه هاي بسياري را به اسلام و مسلمين وارده ساخته است.

صالحي با اشاره به حمايت غرب و آمريکا از تروريست ها، اظهار داشت: در حال حاضر اين کشور ها با حمايت از رژيم آل سعود به کشتار مردم يمن و ويران کردن اين کشور کمک مي کنند.

وي بر لزوم پاسداري از دستاوردهاي هسته اي تاکيد کرد و گفت: افتخارات سربازان نظام اسلامي در زمينه ي هسته اي نتيجه ي مقاومت هاي ملت ايران در برابر تحريم هاست.

اين تحليلگر سياسي با بيان اينکه تيم مذاکره کننده هسته اي نبايد به دشمنان ملت ايران اعتماد کند اظهارکرد: بازرسي از مراکز امنيتي و نظامي جزء تعهدات هسته اي نيست و اين بهانه اي است تا سرويس هاي اطلاعاتي غربي ها به حوزه تسليحات متعارف و به خصوص حوزه موشکي ايران ورود کنند که اين گونه اقدامات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را تهديد مي کند.

صالحي با بيان اين که ملت ايران هرگز در برابر استکبار سر تسليم فرود نخواهد آورد و تا آخرين قطره ي خون خود ايستادگي خواهد کرد، گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، تنها راه حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتي و توجه ويژه به توليدات داخلي و توان دروني است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22236

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22236/بازرسي-مراکز-امنيتي-نظامي-ايران-جزء-تعهدات-هسته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir