کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری:

فعالیت بیش از 15 هزار نفر جوان امدادگر و داوطلب در جمعیت هلال احمر استان

16 ارديبهشت 1394 ساعت 13:25

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از فعالیت بیش از 15 هزار نفر جوان امدادگر و داوطلب در جمعیت هلال احمر استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز محمد فروغی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در مصاحبه مطبوعاتی به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد بالغ بر 35 هزار عضو در 283 کانون جوانان فعالیت دارند.

فروغی با اشاره به عملکرد و فعالیتهای این جمعیت از اجرای طرح کاروان های نیکوکاری در حدود 14 عنوان برنامه خبر داد و اظهار کرد: این طرح در قالب ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و توزیع لوازم فرهنگی و بهداشتی به مراکز روستایی و مستضعف و کمک رسانی در کارهای عمرانی و ساخت و ساز است.

وی از آموزش حدود 4 هزار نفر از جوانان جمعیت هلال احمر در استان خبر داد و گفت: یکی از اهداف در حوزه جوانان بحث آموزش است.

فروغی اجرای طرح فرشتگان رحمت در اواخر هر سال را به منظور حمایت از افراد بی بضاعت از دیگر برنامه ها عنوان کرد و بیان کرد: در این طرح تعداد 9537 نفر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از اقلام غذایی و پوشاکی بهره مند شدند.

وی طرح سفره های حسینی در ماه محرم برای 1100 نفر و با هزینه 710 میلیون تومان، سفره های مهربانی در ماه رمضان برای 25800 نفر با هزینه 280 میلیون تومان را از دیگر برنامه های انجام شده هلال احمر استان عنوان کرد.

فروغی افزود: در مجموع 66 هزار نفر از این برنامه ها بهره بردند و مبلغی بالغ بر 1 میلیارد تومان در این خصوص هزینه شد.

وی تصریح کرد: در سازمان امداد و نجات که نوک پیکان و هدف تشکیلات است با استقرار 25 پایگاه ثابت و سیار خدمات رسانی می کند و سال گذشته در 472 مورد حادثه بالغ بر 550 تیم تخصصی امدادی به 22000 نفر حادثه دیده امداد رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی مرکز پایگاه امداد شهری استان خبر داد و گفت: امسال پروژه های دیگری نظیر پایگاه امداد شهری، پایگاه امداد و نجات دشتک و بهشت آباد، پایگاه ناغان، مجتمع امدادی فرهنگی، ورزشی لردگان و فارسان تکمیل و بهره برداری می شود.

وی یکی از زیرساختها در حوزه هلال احمر که منجر به نگهداری و جذب جوانان می شود را امکانات ورزشی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: در این خصوص بزرگترین سالن ورزشی در بروجن با 5 هزار متر زیر بنا و گنجایش 3500 نفر ساخته می شود.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22234

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22234/فعالیت-بیش-15-هزار-نفر-جوان-امدادگر-داوطلب-جمعیت-هلال-احمر-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir