کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد:

رویکرد مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی این شهر رویکرد فرهنگی و اجتماعی است

15 ارديبهشت 1394 ساعت 10:23

شهردار شهرکرد گفت: آموزش عمومی، به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه اجتماعی ، مستلزم سرمایه گذاری‌های عظیم و درازمدت بوده که شهرداری شهرکرد در این راستا جزو پیشگامان است.


به گزارش جهانبین نیوز شهردار شهرکرد در آیین تجلیل از معلمان دبیرستان پسرانه نمونه شهید فاضل شهرکرد اظهار کرد: رویکرد مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی این شهر رویکرد فرهنگی و اجتماعی است.

نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به ۳۰۰ وظیفه مدیریت شهری افزود: آموزش عمومی، به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه اجتماعی ، مستلزم سرمایه گذاری‌های عظیم و درازمدت بوده که شهرداری شهرکرد در این راستا جزو پیشگامان است.

شهردار شهرکرد در آیین اظهار کرد: معلمی رسالتی بزرگ و سترگی است و تجلیل از معلم، تجلیل از ارزش‌های والای انسانی است.

غلامیان دهکردی در ادامه بیان کرد: تقدیر و تجلیل از معلمان نباید مختص به یک روز خاص باشد بلکه همه‌ ما در هر جایگاهی که هستیم باید تجلیل از آموزگاران را همواره مدنظر قرار دهیم، چراکه بر اساس آموزه‌های دینی، احترام به آموزگاران از واجبات به شمار می‌آید.

وی اظهار کرد: امروز تلاش و ایثار معلمان فرهیخته ایران اسلامی باعث شده تا جوانان و آینده سازان این نظام الهی قله های ترقی علم و دانش را فتح کرده و نام ایران را در مجامع علمی جهان بلند آوازه نمایند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: ایران اسلامی به واسطه ایثار و تلاش معلمان پله های ترقی را با سرعت پیموده و در تمامی حوزه های علمی از کشورهای منطقه پیشی گیرد بنابر این باید همواره قدردان این تلاش و ایثار بود.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22201

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22201/رویکرد-مجموعه-مدیریت-شهری-شورای-اسلامی-این-شهر-فرهنگی-اجتماعی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir