کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شوراي شهر شهرکرد:

مشکلات راه اندازي فن آوران ۲ مرتفع مي شود/ نياز شهرکرد به بازار مخصوص بانوان

14 ارديبهشت 1394 ساعت 12:39

نبود بازار دائمي مخصوص خانم ها، که در کنار آن مجتمع شهر بانو و مهدکودک و فضاي سبزي احداث شود تا انواع و اقسام نيازهاي مربوط به زنان در آن وجود داشته باشد از کمبودهای شهرکرد است.


به گزارش جهانبین نیوز طيبه شريفي در گفتگو با اساتيد برتر گفت: در مجموع کار کرد شوراي ها قابل قبول است و افرادي که در اين دوره قرار دارند تنوع علمي خوبي دارند.
وي افزود: يکي از مزاياي شورا يک گام به جلو بودن آن است زيرا از مسائلي مانند ترافيک، کمربندي ها و نشاط عمومي که بعدا شهر را دچار مشکل مي کند جلوگيري مي کند.

عضو شوراي شهر شهرکرد تصريح کرد: به عنوان مسئول کمسيون اجتماعي و رفاهي با توجه به اينکه چند ماه از سال سرد است و مردم خيلي نمي توانند از فضاهاي تفريحي استفاده کنند، تاکيد من بر روي گسترش فضاهاي سر پوشيده براي استفاده مردم شهر در اوقات فراغتشان مي باشد.

وی افزود: همچنين بايد و سعي کنيم بازارهاي شب را رونق دهيم تا فضاي بازار را به شکل و شيوه اي شاداب در آوريم و از اين طريق شيوه ي برخورد معاشرت با مردم را از طريق بازاريان را بهبود ببخشيم و هم با گرانفروشي برخورد کنيم تا يک فضاي سالم رقابتي در شهر به وجود بيايد که حاصل آن خريد مردم از بازارهاي داخل شهر مي باشد.


وي خاطرنشان کرد: فضاهاي تفريحي زيادي در شهرکرد وجود دارد که روزانه مورد بهره برداري قرار مي گيرند، در بحث جذب سرمايه از درون و بيرون استان رايزني هايي انجام شده است تا از افرادي که سرمايه دار هستند براي سرمايه گذاري در بحث گردشگري استفاده شود.

شريفي تاکيد کرد: در حال حاضر فضاي پارک بانوان کم است و بايد امکانات بيشتري براي تفريح و ورزش زنان در نظر گرفته شود.

وي افزود: مسئله اي که در حوزه زنان مورد اهميت است نبود بازار دائمي مخصوص خانم ها مي باشد، که در کنار آن مجتمع شهر بانو و مهدکودک و فضاي سبزي احداث شود تا انواع و اقسام نيازهاي مربوط به زنان در آن وجود داشته باشد، همچنين از اين بازارها مي توانيم از هنرهاي دستي بانوان براي به فروش رساندن محصولاتشان استفاده کنيم.

عضو شوراي شهر شهرکرد گفت: در مورد منطقه فن آوران شهرکرد بايد صنايع مزاحم از سطح شهر جمع آوري شوند و پيگير هستيم مشکلات مجتمع فن آوران ۲ زود تر حل شود.



انتهای خبر1020ج / 550 الف


کد مطلب: 22185

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22185/مشکلات-راه-اندازي-فن-آوران-۲-مرتفع-مي-شود-نياز-شهرکرد-بازار-مخصوص-بانوان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir