کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رشد کار و رونق زندگي کارگران منوط به مصرف کالاهاي داخلی است

11 ارديبهشت 1394 ساعت 22:02

امام جمعه شهرکرد گفت: اگر به توليد درون توجه شود، تحريم ها اثر چنداني ندارند و با استعداد و همت بزرگ مردمي راه براي ملت در همه عرصه ها باز خواهد بود.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علي نکونام در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، نمازگزاران را به تقوای الهی و دوری از گناه سفارش کرد.

نکونام با اشاره به نقش کار و کارگر در فرهنگ و اقتصاد ايراني گفت: در فرهنگ جامعه بايشتي به نقش کار و کارگر به صورت ويژه نگاه شود.

وی افزود: نگاه جامعه به درون گرايي و تقويت اقتصاد درون و همچنين روي پاي خود ايستادن يکي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري است.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: رشد کار و رونق زندگي کارگران منوط به مصرف کالاهاي ساخت کشور است و به فرموده رهبر معظم(مدظله العالي) کليد همه مسائل نه در لوزان و ژنو است نه در سويس و وين بلکه در داخل است.

حجت الاسلام نکونام بيان کرد: امروز جنايت هاي آمريکا با سردمداري آل سعود با مقاوت مردم يمن به شکست تبديل مي شود، ايستادگي اين مردم قابل تحسين و اعجاب آور است و همه رسانه هاي دنيا مقر به شکست آل سعود در يمن شده اند.

وي با اشاره به ۱۲ ارديبهشت سالروز شهادت شهيد مطهري و روز استاد گفت: معلمان و اساتيد به عنوان اقشار پر سوز و گداز با مسوليت ترين آحاد جامعه ماهستند اما در اين رابطه دست هاي پشت پرده اي وجود دارد که در تلاشند جامعه آموزشي ما را به سمت افکار وارداتي ببرند که در اين زمينه هوشياري آن ها بايد مورد تاکيد قرار گيرد.

نکونام با اشاره به برگزاری مجمع بزرگ فعالان استان خاطر نشان کرد: این نشست فردا در شهرکرد برگزار می شود و حرکتی است در جهت سازندگی و توسعه استان و به دور از هرگونه تفکر جناحی.



انتهاي پيام/1020ج


کد مطلب: 22149

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22149/رشد-کار-رونق-زندگي-کارگران-منوط-مصرف-کالاهاي-داخلی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir