کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در شهرکرد:

شکست قریب الوقوع آل سعود در یمن/ تولید، کار، مصرف کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصاد کشور است

9 ارديبهشت 1394 ساعت 22:19

سردار نقدی در یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی و 14هزار شهید کارگر کشوری شکست آل سعود در یمن را قریب الوقوع دانست و حضور داعش و تکفیری ها در عراق را حاصل توطئه آمریکا دانست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سردار محمدرضا نقدی در یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی، شهید شاخص کارگری و ۱۴ هزار شهید کارگر کشور در شهرک صنعتی شهرکرد، گفت: امروز زندگی خود در تمام ابعاد را مدیون شهدا و خانواده معظم آنها هستیم.

سردار نقدی، افزود: مدیون کسانی هستیم که پیام شهدا را از دیروز تا به امروز گسترش دادند، اگر امروز می بینیم جمهوری اسلامی ایران در اوج افتخارات است، همه در پرتو این ایثارگری و آرمان و ایده شهداست.

وی، با بیان اینکه؛ امروز، آل یهود و آل سعود در محاصره مقاومت اسلامی قرار گرفته اند، اظهار کرد: اگر امروز جوانان و کودکان و زنان را به خاک و خون می کشند، اینها همه از ترس و وحشت آنهاست؛ زیرا می دانند که اگر ایران اسلامی از هر دری وارد شود، آن در باز است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: دنیای اسلام بیدار شده است و تصمیم گرفته زیر بار قدرت های استعماری نرود و این چیزی است که آنها را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به اینکه فکر کردن به اینکه نشستن ۵+۱ مقابل ایران برای مسئله هسته ای است، اشتباه است، تأکید کرد: مسئله ، مسئله اسلام و انقلاب اسلامی است، سازماندهی کرده بودند که با ساختارهای جاسوسی و مدیریتی ساخته شده، اراداه خود را تحمیل کنند بر د ولت ها؛ اما همه رو به زوال است و دائماً در حال عقب نشینی هستند.

سردار نقدی به شکست های پی در پی قدرت های جهانی و آمریکا در بحث عراق، لبنان و سوریه و به خاک و خون کشیده شدن مردم این کشورها به دست داعش و تکفیری ها اشاره کرد و گفت: امروز، بسیج در عراق، سوریه و حزب الله لبنان می درخشد.

وی افزود: در فلسطین، سه بار حمله پی در پی رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شد و در غزه ، دیدیم که مجاهدین با الهامات و درس هایی که از شهدای ما آموخته اند، ایستادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج کشور به شاخصه تروریستی کشورهای مذاکره کننده در قالب ۵+۱ اشاره کرد و افزود: از این ۱۴ هزار شهید کارگر کشور، حداقل ۴هزار نفر به دست تروریست ها شهید شدند و گناه آنها، علاقه مندی به انقلاب اسلامی، امام،‌ نماز خواندن و ریش داشتن بود.

جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس بسیج مستضفین کشور، در ادامه به فتنه گری های دشمنان در سال های ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و گفت: این مذاکرات، مذاکره نیست؛ بلکه جنگ است و می خواهند انتقام آن سالها را بگیرند و تنها سلاح آنها تحریم است؛ چون نمی توانند بجنگند و نیرویی ندارند،‌بلکه فقط کودکشی انجام می د هند.

سردار نقدی، در ادامه شکست آل سعود در یمن را قریب الوقوع دانست و حضور داعش و تکفیری ها در عراق را حاصل توطئه آمریکا دانست و گفت: آمریکا وقتی از ملت عراق شکست خورد و ذلیلانه مجبور به ترک این کشور شد، داعش و تکفیری ها را به جان مردم عراق انداخت.

وی، افزود: اگر رزمندگان غزه با دست خالی جلو بزرگ ترین قدرت نظامی منطقه ایستادند، درسی بود که از شهدای ما گرفتند.

سردار نقدی، با انتقاد از نفوذ فرهنگ غربی در خانواده های ایرانی به ویژه شهرنشین ها، تصریح کرد: در بین عشایر ما، خانواده صمیمیت خود را حفظ کرده و تا نوه و نتیجه با هم زندگی می کنند و اینها برای ما ارزش های ضامن اخلاقی محسوب می شوند و باید در بین خانواده های شهرنشین نیز رواج یابد.

وی، ادامه داد: این عشایر بودند که در زمان انقلاب، حماسه های زیادی آفریدند، ایستادگی و مقاومت کردند و یار اصلی نظام و دولت بودند.

این مقام مسئول، استان چهارمحال و بختیاری را یکی از نمادهای اصلی عشایر کشور دانست و تأکید کرد: در حال حاضر، ۲۷ درصد تولیدات دامی و غذایی توسط عشایر تولید می شود؛ در حالی تنها ۲درصد مردم کشور عشایر هستند .

سردار نقدی، تصریح کرد: در هیچ کجا تاکنون نه در دوران انقلاب و نه در دوران کنونی نشنیده ایم که عشایر ضد ولی فقیه حرکت کنند.

وی، با اشاره به ۲۴۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اکنون ۲۴۰۰ شهید استان شما به انقلاب هدیه شده و ۲۴۰۰ خانواده داغ دیده شده، این سخت است؛ اما نتایج آن این شده که آن سوی قاره آفریقا عکس امام و رهبری در بین مردم قرار دارد و در دست رزمندگان یمنی، عکس رهبر است و شعارشان الهام گرفته از ایران و ملت مسلمان ماست.

این یادگار دفاع مقدس، ادامه داد: امروز راه ما راه شهداست؛ این شهدایی که امروز الهام بخش مردم شده اند. و امروز نیز که دشمنان ما را تحریم کرده اند و به قول خودشان می خواهند مارا فلج کنند، دیدند که هیچ اتفاقی نیفتاد و اینها به خاطر استقامت ملت و عنایت خداوند است.

وی، تولید، کار، مصرف کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی را راه حل مشکلات دانست و تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی که حرف روز شده است، باید در رابطه با آن تفکر کرد، کاری که آمریکا کرده، امروز در جنگ با آمریکا هستیم و هرکس در این راستا تلاش کند، جهاد فی سبیل الله کرده است.

گفتنی است: تجلیل از فرزند شهید ترکی، رونمایی از کتاب" خدا حافظ رفیق" و توزیع ۵هزار جلد از این کتاب بین آحاد مردم، نرم افزار چند رسانه ای" سفیر سازندگی" و سردیس شهید ترکی، اجرای سرود و نمایش و دکلمه خوانی فرزند شهید شاخص کارگری کشور از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22111

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22111/شکست-قریب-الوقوع-آل-سعود-یمن-تولید-کار-مصرف-کالای-داخلی-اقتصاد-مقاومتی-راه-حل-مشکلات-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir