:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - آغاز عملیات اجرایی باند دوم شهرکرد- بروجن محدوده پل فجر تا فرادنبه - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز عملیات اجرایی باند دوم شهرکرد- بروجن محدوده پل فجر تا فرادنبه

31 فروردين 1394 ساعت 13:51

مدیر ساخت و توسعه راه ها اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات احداث باند دوم شهرکرد – بروجن محدوده پل فجر تا فرادنبه خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، حسینعلی مقصودی با اعلام این خبر اظهار کرد : طبق برنامه ریزیی های انجام شده این پروژه قرار است در مدت ۳۶ ماه به بهره برداری برسد.

وی اعتبار اولیه پروژه مذکور را ۴۰۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : قطعه باقیمانده پل فجر تا فرادنبه به طول ۳۰ کیلومتر شامل کمربندی سفید دشت می باشد که با انتخاب پیمانکار از ابتدای سال ۹۴ عملیات اجرایی آن شروع شده است.

مقصودی تصریح کرد : با توجه به ترافیک روز افزون محور شهرکرد – بروجن – لردگان بسمت خوزستان و عدم کافی نبودن محور موجود احداث باند دوم این مسیر از سال های قبل شروع شده است و بی شک وقوع تصادفت و تلفات جانی در محور مذکور لزوم بهره برداری از سریعتر از این قطعه را بیش از پیش افزون می سازد .

مدیر ساخت و توسعه راه ها اداره کل راه و شهرسازی استان در خاتمه افزود : با اجرای این قطعه محور شهرکرد بروجن بطور کامل تبدیل به چهارخطه می شود.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21898

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21898/آغاز-عملیات-اجرایی-باند-دوم-شهرکرد-بروجن-محدوده-پل-فجر-فرادنبه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir