کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری :

عملیات احداث تونل زره با سرعت بالایی در حال انجام است

25 فروردين 1394 ساعت 14:11

مدیرکل راه و شهرسازی در بازدیدی از تونل زره در مسیر شهرکرد – شلمزار – ناغان گفت : عملیات احداث تونل زره در مسیر شهرکرد – ناغان – خوزستان با سرعت مناسب در حال انجام است.


به گزارش جهانبین نیوز ، قاسم قاسمی با بیان اینکه تونل زره يكي از تونل هاي مهم در مسير ارتباطي چهارمحال و بختياري به استان خوزستان از سمت شهر ناغان است ، گفت : با بهره برداري از اين طرح فاصله شهر ناغان با مركز شهر شلمزار در مسير ارتباطي چهارمحال و بختياري به استان خوزستان ۲۳ كيلومتردر مسیر کوهستانی كاهش مي يابد.

قاسمی طول تونل زره را يك هزار و ۵۵۰ متر اعلام كرد و گفت : تونل زره می تواند یکی از مسیر های جاده اتصالي استان هاي فلات مركزي ايران به استان هاي جنوبي از طريق چهارمحال و بختياري باشد.

وی افزود : به منظور تسريع و تكميل بهره برداري از اين محور ارتباطي ، پیمانکار تجهیز کارگاه نموده و عملیات انفجار برای ادامه حفر تونل تا هفته آینده انجام می پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان كرد : اصول توسعه و پيشرفت هاي كه در بخش حمل و نقل انجام مي گيرد ، توسعه اي پايدار و هميشگي بوده و پايه گذار توسعه همه جانبه بخش هاي ديگر است .

وي با بيان اين كه اتصال اين استان به بزرگ راه هاي اصلي توسعه بيشتري را براي اين نقطه به همراه خواهد داشت ، افزود : ارائه خدمات در ساير بخش ها به داشتن راه هاي ارتباطي مناسب و سالم بستگي دارد.

گفتنی است بخش ناغان از توابع شهرستان کیار در فاصله ۷۵ کیلومتری مرکز استان چهارمحال وبختیاری قرار دارد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21767

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21767/عملیات-احداث-تونل-زره-سرعت-بالایی-حال-انجام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir