کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر و تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت در شهرکرد

19 فروردين 1394 ساعت 9:59

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر جشن بزرگ میلاد کوثر و تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت در شهرکرد برگزار می شود.


به گزارش جهانبین نیوز ، سرهنگ عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، جشن بزرگ میلاد کوثر و تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت در تاریخ ۲۳ فروردین ۹۴ در سالن ورزشی تختی شهرکرد با حضور جمعی از مادران، همسران و فرزندان شهدا,جانبازان و ایثارگران و خواهران بسیجی شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

سرهنگ عباسی افزود: مادران و همسران شهدا در طول دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن را ندارد و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد.

آنان با صبر و استقامت خود دشواری‌ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه‌های مختلف کشور حضوری پررنگ دارند و دیگر بانوان کشور را پیوسته به این حضور تشویق می کنند.

همسران شهدا هم با تربیت یادگاران همسران خود آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می‌کنند. چه بسا همسرانی که خود دارنده رتبه‌های علمی و سیاسی در کشور هستند و فرزندان آنها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده‌اند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21647

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21647/برگزاری-جشن-بزرگ-میلاد-کوثر-تجلیل-اسوه-های-صبر-مقاومت-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir