کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

امتيازهاي بدست آمده در مذاکرات لوزان حق و طلب ايران بود/ رفع تحريم ها در چند مرحله خطرناک است

15 فروردين 1394 ساعت 11:07

حسين نژاديان، اعلام رفع تحريم هاي گام به گام و چند مرحله اي از جانب مقامات آمريکايي را خطرناک عنوان کرد و تاکيد داشت: برخي از جريان هاي سياسي به دنبال ايجاد جنجال نباشند که ما پيروز شديم زيرا دشمن قابل اعتماد نيست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به نتيجه موقت مذاکرات هسته اي که در لوزان ۹ روز به طول انجاميد گفت: در بيانيه مطبوعاتي مذاکرات هسته اي در شهر لوزان بعضي از مسائل حالت مثبت و برخي ديگر حالت منفي دارد که ايجاد دغدغه ميکند.

حجت الاسلام حسين نژاديان به تشريح جنبه هاي منفي اين بيانيه پرداخت و گفت: اين بيانيه که به گفته خودشان در مرحله اول انجام پذيرفته نشان از دو مرحله اي شدن مذاکرات دارد در حالي که مقام معظم رهبري تاکيد داشتند اگر توافقي انجام شود، بايد در يک مرحله باشد.

وي با بيان اين که فقط تحريم هاي مرتبط با پرونده هسته اي لغو مي شود، گفت: رفع ديگر تحريم ها ساکت مانده است.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اين که طرف مقابل فريبکار است، تصريح کرد: اگر نقض عهدي از سوي آنها صورت گيرد به فعاليتهاي سابق برخواهيم گشت.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که طرف مقابل اعلام ميدارد به يک توافق خوب دست يافته ايم، تصريح کرد: امام خميني(ره) تاکيد داشتند هنگامي که دشمن خوشحال مي شود بايد نگران باشيم.

حسين نژاديان متهم کردن ايران به ساخت بمب هسته اي و حمايت از تروريست را گستاخي غرب دانست و گفت: گروه تروريستي داعش جديدترين محصول آمريکاست؛ هر جايي که جنايتي صورت ميگيرد رد پاي آمريکا و صهيونيسم وجود دارد.

وي، اعلام رفع تحريم هاي گام به گام و چند مرحله اي از جانب مقامات آمريکايي را خطرناک عنوان کرد و تاکيد داشت: برخي از جريان هاي سياسي به دنبال ايجاد جنجال نباشند که ما پيروز شديم زيرا دشمن قابل اعتماد نيست.

حجت الاسلام حسين نژاديان ادامه داد: ما در اين مذاکرات امتيازهايي را از طرف مقابل گرفتيم که حق و طلب ما بوده و اين ذوق زدگي ندارد.

وي با بيان اين که پذيرفتن اصل فعاليت هاي هسته اي ايران از سوي ۱+۵ يک پيروزي است، گفت: دشمن اعتراف کرد تحريم هاي ظالمانه بر پيشرفت فعاليت هاي هسته اي ايران اثر گذار نبوده است.

حسين نژاديان با بيان اين که اين بيانيه از يک جنگ نابرابر عليه کشورمان جلوگيري کرد، افزود: طبق مسائلي که آنها پيش ميرفتند احتمال اين که يک جنگ خانمان سوز را بر عليه کشورمان راه مي انداختند وجود داشت.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن وضعيت موجود در عراق و سوريه را رضايت بخش دانست و گفت: آزاد شدن تکريت از چنگال داعش جاي خوشحالي دارد؛ اميدواريم آزاد سازي استان الانبار و موصل هم به زودي محقق شود.

حسين نژاديان تجاوز هوايي عربستان به يمن با حمايت ناوهاي آمريکايي را بازي با آتش عنوان کرد و افزود: آنها وحشت دارند يک کشور شيعي به عراق، سوريه، ايران و لبنان اضافه شود.

وي با بيان اين که عربستان سعودي مانع امداد رساني به يمن مي شود و بنادر مهم آن را مصادره کرده اند گفت: اميدواريم مردم يمن مانند ليبي، مصر و تونس فريب نخورند و انقلابشان مصادره نگردد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 21574

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21574/امتيازهاي-بدست-آمده-مذاکرات-لوزان-حق-طلب-ايران-رفع-تحريم-چند-مرحله-خطرناک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir