کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل ثبت اسناد واملاك چهارمحال و بختیاری:

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار متقاضي در سامانه الكترونيكي قانون تعيين تكليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان هاي فاقد سند رسمي

15 فروردين 1394 ساعت 8:14

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختياري از ثبت نام ۲۸ هزار و ۳۹۴ نفر متقاضي در سامانه الكترونيكي قانون تعيين تكليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان هاي فاقد سند رسمي تا پايان اسفند ماه سال ۹۳ خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز محمدحسن بهادر اظهار کرد: تا كنون ثبت نام ۲۷ هزار و ۴۷۴ متقاضي مورد تائيد قرار گرفته و ۷۰۴ نفر نيز داراي نقص بوده كه از طريق پيامك به متقاضيان اطلاع رساني گرديده است.

وي افزود: براي ۱۱ هزار و ۳۴۵ نفر از اين تعداد راي مثبت صادر و براي آنان سند مالكيت صادر و يا در مرحله آگهي و انقضاي مدت اعتراض است و براي ۸۸۱ نفر نيز به لحاظ عدم احراز شرايط قانوني راي منفي صادر شده است.

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان خاطر نشان كرد: در حوزه هاي ثبتي اردل، كوهرنگ ، بروجن و گندمان رسيدگي به پرونده ها بروز شده و ابراز اميدواري كرد و در حوزه هاي ثبتي لردگان و شهركرد تا پايان شهريور ماه امسال و براي شهرستان فارسان نيز تا پايان سال جاري به كليه پرونده هاي متقاضيان رسيدگي و راي مقتضي صادر شود.

وی تصريح كرد: قانون تعيين تكليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان هاي فاقد سند رسمي در سال ۱۳۹۰ به منظور صدور اسناد مالكيت ساختمان هاي احداث شده بر روي اراضي با سابقه ثبتي كه منشا تصرفات متصرفان نيز قانوني است و به لحاظ فوت يا عدم دسترسي به مالكين يا يكي از ورثه و مالكين مشاعي صدور سند از طريق قوانين جاري ميسور نمي باشد توسط مجلس شوراي اسلامي تصويب گرديده است.

بهادر گفت: متقاضيان مي توانند از طريق سايت cb.ssaa.ir از نوبت رسيدگي خود اطلاع پيدا كنند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21569

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21569/ثبت-نام-بیش-۲۸-هزار-متقاضي-سامانه-الكترونيكي-قانون-تعيين-تكليف-وضعيت-ثبتي-اراضي-ساختمان-هاي-فاقد-سند-رسمي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir