کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمايت مردم از دولت و مسئولين کشوري يک امر ضروري است

11 فروردين 1394 ساعت 17:23

امام جمعه موقت شهرستان فارسان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: وحدت کلمه دولت و ملت در چالش هاي پيش رو در سال 94 مانند مسئله هسته اي و انتخابات ضروري است که حمايت مردم از دولت و مسئولين کشوري يک امر ضروري است .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام يعقوبي به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به سال همدلي و همزباني دولت و ملت تاکيد کرد و افزود: وحدت کلمه دولت و ملت در چالش هاي پيش رو در سال ۹۴مانند مسئله هسته اي و انتخابات ضروري است که حمايت مردم از دولت و مسئولين کشوري يک امر ضروري است .



وي در ادامه به سخنراني مقام معظم رهبري در روز اول پرداخت وافزود: سخنان معظم له ناظر به مسايل داخلي و خارجي بود که در بعد داخل مهم ترين معضل کشور را معضل اقتصادي نام برد که چرا با تکيه بر توليد داخل و مصرف کالاهاي داخلي قابل حل نيست وآنهايي که تصورميکنند حل معضلات اقتصادي کشور با جلب حمايت هاي غربي امکان پذير است سخت در اشتباه هستند.

خطيب موقت فارسان در ادامه برداشتن و لغو همه تحريمها را شرط توافق کشورعنوان کرد.

وي همچنين به تحولات يمن اشاره کرد و افزود: اتحاديه عرب در جنگ رژيم بعثي عليه ايران مسئله عرب و عجم را مطرح کردند تا همه کشور ها ي غرب را عليه ما بسيج کنند اما امروز به چه بهانه اي ميخواهند به يمن حمله کنند.

انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 21534

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21534/حمايت-مردم-دولت-مسئولين-کشوري-يک-امر-ضروري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir