کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد:

توزیع 1200 بسته فرهنگی در طول سال 93 بین هیئات مذهبی و اقشار فرهنگی

26 اسفند 1393 ساعت 9:11

رئیس اداره تبلیغات اسلامی از توزیع ۱۲۰۰ بسته فرهنگی بین مساجد، مدارس، هیئات مذهبی و اقشار فرهنگی این شهرستان در سال ۹۳خبرداد.



به گزارش جهانبین نیوز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: تجهیز نرم افزاری هیئات مذهبی و اقشار فرهنگی با کتب و نرم افزار های مذهبی و قرانی، اعتقادات آنها را محکم و قوی تر و پاسخگویی به شبهات در این تشکل‌های دینی را آسان تر و می‌تواند بسیاری از هجمه‌های فرهنگیِ منفی را خنثی کند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید الهیان افزود: هیئات مذهبی و فعالان فرهنگی باید مدافع حریم ولایت و مروج سبک زندگی اسلامی باشند و تربیت دینی را در هیئات ایجاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب مهمترین مرزی است که نظام سلطه دارد به آن حمله می‌کندو فعالان فرهنگی و قرآنی باید احیاگر اسلام ناب محمدی باشند و جوانان کشور را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه کنند.

حجت الاسلام الهیان تصریح کرد: در همین راستا ۱۲۰۰بسته فرهنگی شامل کتاب ، نرم افزار و سی دی های اموزشی در موضوعات مختلف و در ایامی همچون اعتکاف، اوقات فراغت تابستان، ارتحال امام(ره)، عید غدیر و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی بین موسسات، هیئات مذهبی و اقشار فرهنگی در سال ۹۳توزیع شد.

وی افزود: در مناسبت های مختلف علاوه بر توزیع بسته های فرهنگی از ۱۸۵ فعال فرهنگی و قرآنی، با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تقدیر و تجلیل شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21467

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21467/توزیع-1200-بسته-فرهنگی-طول-سال-93-بین-هیئات-مذهبی-اقشار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir