کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برپايي دومين جلسه کانون مداحان شهرستان کوهرنگ

23 اسفند 1393 ساعت 8:17

اعضاي سومين دوره کانون مداحان شهرستان کوهرنگ تشکيل جلسه دادند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علي نصيري رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ در اين جلسه اعضا کانون مداحان را به داشتن روابط دوستانه تشويق کرد و افزود: با صميميت و همدلي و داشتن روابط دوستانه مي توان فعاليت گروهي انجام داد و نسبت به هدفي که انتخاب کرده ايد در جهت احياي فرهنگ  گام برداريد.
 
در ادامه يوسفي مسئول تشکل هاي ديني بيان کرد: مداحان نسبت به برنامه هاي خود اهتمام داشته باشند چرا که مداحان به نوعي راهنماي مردم در رسيدن به معنويت و انس با ائمه معصومين(ع) هستند و البته با توجه به عملکرد خود در سطح اجتماع و انتظاري که مردم از آنها به‌عنوان مداح دارند.
 
يوسفي مسئول کانون مداحان کوهرنگ در اين جلسه تصريح کرد: شناسايي و آموزش تعداد 50 مداح  در شهرستان از اولين اقدام کانون مداحان در سال آتي خواهد بود.
 
درادامه اين جلسه، برگزاري جلسات ماهانه کانون مداحان،چاپ نامه هاي سربرگ دار با آرم کانون مداحان،برنامه ريزي براي ايام فاطميه، برنامه ريزي براي حضور نماينده ولي فقيه در استان به بخش هاي بازفت و صمصامي، مکاتبه با سپاه ناحيه و آموزش و پرورش براي شناسايي مداحان از طريق جامعه هدف، شناسايي پيرغلامان و شاعران آييني و شناسايي و آموزش مداحان شهرستان از برنامه ريزي هاي کانون مداحان بود.
 
گفتني است، دومين جلسه کانون مداحان کوهرنگ در تبليغات اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک

 
 


کد مطلب: 21399

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21399/برپايي-دومين-جلسه-کانون-مداحان-شهرستان-کوهرنگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir