کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل :

بازي جوانمردانه تيم مذاکرات در عرصه مذاکرات هسته اي توقع ملت سرافراز ايران است

23 اسفند 1393 ساعت 8:36

بازي جوانمردانه تيم مذاکرات در عرصه مذاکرات هسته اي توقع ملت سرافراز ايران است و مهمترين مطالبه ای که ملت ايران در اين بازي از تيم مذاکره کننده دارند توافق خوب و حذف تمام تحريم هاست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل امروز در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با بيان اين که تقوا پوشش ارزنده اي است که مي توانيم با آن چراغي روشن در جامعه انساني و اسلامي باشيم، گفت: تقوا چراغي ارزشمند است که برکات و ثمرات گرانقدري براي انسان دارد و وسيله اي براي نجات او است.

سلمانپور در ادامه با بيان اينکه قرآن کتاب بصيرت، هدايت و رحمت است افزود: ان شاء الله بتوانيم با بهره گيري بهتر از اين کتاب آسماني در مسير هدايت و رحت الهي قرا بگيريم و در راهي حرکت که راه نجات دهنده انسان در اين دنيا و رهايي بخش انسانها در جهان آخرت باشد.

خطيب جمعه اردل در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته اي که امروز در کشور بهترين بحث است افزود: مقام معظم رهبري در اين زمينه اخيرا نکته‌اي را تاکيد داشتند که تيم مذاکره کننده ايران مورد تاييد است و امين هستند و فرمودند که بنده نگرانم، چون طرف مقابل يک سري آدم‌هاي حقه‌باز و مکارند که اگر پيروز شوند، هيچ اصلي را نخواهند پذيرفت.

سلمانپور درادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري که مثل هميشه راه پيروزي و هدايت را براي ما مشخص کردند افزود: بازي جوانمردانه تيم مذاکرات در عرصه مذاکرات هسته اي توقع ملت سرافراز ايران است و مهمترين مطالبه ای که ملت ايران در اين بازي از تيم مذاکره کننده دارند توافق خوب و حذف تمام تحريم هاست.

وي گفت :بازي جوانمردانه به اين معناست که اصلاع رساني مذاکرات براي مردم شفاف، صادقانه و با نيت خالص باشد و توافق خوب و حذف تحريم ها که مهمترين خواسته ملت سر افراز ايران اسلامي مهترين هدف تيم مذاکره کننده باشد و هرگز تيم مذاکرات عقب نشيني نکنند بلکه مثل هميشه استوار و مقاومت خود را به استکبار جهاني نشان دهند.

اين مقام مسئول بااشاره به سالروز تشکيل بنياد شهيد وامورايثارگران به فرمان امام (ره)وروزبزرگداشت شهدا گفت: ايثار و شهادت ، به عنوان يک فرهنگ متعالي در زمره ي عالي ترين مفاهيم الهي و نتيجه والاترين ارزش هايي مي باشند که يک انسان متعهد مي تواند به آن مقام دست يابد ، اين مفاهيم اثر گذار و حرکت آفرين قادرند تا فضاي يک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثير قرار دهند و والاترين برکات را براي آن به همراه داشته باشند.

وي ادامه داد: حقيقت امر آنست که اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ايثار گران بخوبي براي مردم معرفي گردد و به قالب هاي کليشه اي و بيان هاي ژورناليستي محدود نگردد ، بيشترين و بهترين نتايج را به همراه خوهد داشت.

سلمانپور ضمن گراميداشت ۲۹ اسفند روز ملي شدن صنعت نفت اظهار کرد:روز ۲۹ اسفند در تقويم ايران به روز صنعت ملي شدن نفت نامگذاري شده است و اين رويداد بزرگ با رهبري آيت الله کاشاني در تاريخ ايران براي هميشه ثبت شد.

وي در ادامه ضمن تبريک فرا رسيدن سال نو٬ تصريح کرد: اسلام با عيد نوروز مخالفتي ندارد٬ اما با خرافاتي مانند چهارشنبه سوري٬ پايان سال که در عيد به وجود آمده؛ مخالف است و خرافات مورد تأييد پيشوايان ديني نيست و مي بايست اين فرهنگ غلط حذف شود.

امام جمعه اردل در پايان با اشاره به سفر استاندار محترم به اين شهرستان اظهار داشت:در اين سفر برخي پروژه هاي شهرستان کلنگ زني و افتتاح شد و انشاالله اين حرکت در راستاي شکوفايي اقتصاد مقاومتي باشد.

انتها ي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 21390

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21390/بازي-جوانمردانه-تيم-مذاکرات-عرصه-هسته-توقع-ملت-سرافراز-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir