کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری:

داعش گروه دست پروره آمریکا رو به زوال است

22 اسفند 1393 ساعت 17:37

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: گروه داعش به عنوان دست پروره آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ، اکنون رو به زوال است و این باعث هراس آمریکایی ها شده است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و نوروز بر حفظ حرمت این ایام تاکید کرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: دفتر نماینده ولی فقیه امسال مراسم بزرگداشت این بانو را در بازفت برگزار می کند.

وی با اشاره به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار کرد: ایثار شهدا و خانواده آنان ارزشمندترین یادگار سالهای دفاع مقدس و پشتوانه قوی نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مبادا خانواده شهدا احساس غربت کنند یا مورد بی مهری قرار بگیرند و باید دین شهدا و خانواده آنان ادا شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان تصریح کرد: قدرت اسلام و نظام مهمترین عامل رعب و وحشت استکبار است.

حجت الاسلام نکونام بیان کرد: با وجود تلاش تیم هسته ای کشورمان مکر دشمن واقعیتی مسلم است و دشمن قابل اعتماد نیست و باید هوشیار باشیم.

وی به سالروز رحلت یادگار امام راحل اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام احمد آقا خمینی فرزند امام راحل شخصیتی ولایت مدار بود که در پشتیبانی از ولایت فقیه از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به پیشروی گروههای مردمی و مبارزه عراق و ارتش این کشور در برابر گروه تروریستی داعش در تکریت نیز تصریح کرد: گروه داعش به عنوان دست پروره آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ، اکنون رو به زوال است و این باعث هراس آمریکایی ها شده است.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21388

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21388/داعش-گروه-دست-پروره-آمریکا-رو-زوال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir