کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:

راهداران استان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند

18 اسفند 1393 ساعت 9:49

مدیر کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري از اقدامات راهداري براي استقبال از مسافران نوروزي خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ، قاسم قاسمی با اشاره به اقدامات راهداري براي استقبال از مسافران نوروزي اظهار کرد: اقدامات راهداری همچون خط‌کشی راه‎ها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علائم و مرمت رویه راه‌ها وساماندهی ورودی و خروجی شهرها برای استقبال از مسافران نوروزی انجام گرفته شده است.

وی افزود: برای استقبال از مسافران نوروزی، اولویت به جاده‌های گردشگری از جمله محورهای منتهی به سامان، بن، کوهرنگ، بروجن و لردگان به سمت خوزستان در نظر گرفته شده است.

قاسمی از شست‌وشو وساماندهی علائم راهنمایی و رانندگی در راه‌های استان خبر داد و گفت: نوسازی و بازسازی گاردریل‌ها به ویژه در مناطق گردشگری از دیگر برنامه‌های راه وشهرسازی برای ایام نوروز است.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیز راهدارخانه ها همراه با مجهز کردن فضای نمازخانه‌ها در استان برای ایام نوروز، تصریح کرد: راهداران استان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

قاسمی ، لکه‌گیری ومرمت جاده‌های استان را نیاز ضروری برای ایام نوروز دانست و خاطرنشان کرد: اداره راه وشهرسازی استان لکه‌گیری، خط‌کشی محورهای اصلی وآماده کردن جاده‌ها برای سفرهای نوروزی را در اولویت خود قرارداده است.

وی افزود: برای آسایش بیشتر مسافران و آمادگی برای مقابله با مشکلات احتمالی مسئولان اداره راه و شهرسازی به صورت کشیک در این اداره حضور پیدا می‌کنند و شماره گویای ۱۴۱ و تلفن ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در رابطه با وضعیت راه‌های استان است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21321

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21321/راهداران-استان-پایان-تعطیلات-نوروزی-آماده-ارائه-خدمات-مسافران-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir