کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز به کار نمايشگاه و فروشگاه بهاره در سالن شهرداري بن

17 اسفند 1393 ساعت 9:36

نمايشگاه عرضه مستقيم کالا و فروش بهاره شهرستان بن در آستانه سال نو با ۱۴ غرفه در سالن شهرداري شهر بن شروع به کار کرد.


به گزارش جهانبین نیوز رسول احمدي رئيس اتاق اصناف شهرستان بن در گفت وگو با زنگ خبر گفت: نمايشگاه و فروشگاه بهاره به منظور تامين اقلام اساسي مورد نياز مردم و کنترل و تنظيم بازار از امروز فعاليت خود رآغاز کرده است.


احمدي با اشاره به اينکه نمايشگاه بهاره با بيش از ۱۴ غرفه برگزار شده است افزود: در اين نمايشگاه اقلام مورد نياز مردم شامل پوشاک، مواد غذايي و پروتئيني، مواد شوينده و لوازم بهداشتي ، آجيل و خشکبار، ميوه و تره بار، گوشت و مرغ منجمد و گرم و ساير مايحتاج ضروري عمومي مردمT عرضه مي‌شود.


رئيس اتاق اصناف شهرستان بن با بيان اينکه کالا‌ها و خدمات ارائه شده در اين نمايشگاه با نظارت اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بر قيمت ها و با تخفيف ۱۰ تا ۱۵ درصد زير قيمت بازار در اختيار مردم قرار مي‌گيرد، تصريح کرد: فراهم آوردن شرايط خريد آسان و ارزان براي مردم از ديگر اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.


احمدي گفت: با توجه به فرا رسيدن ايام پاياني سال و به منظور جلوگيري از افزايش قيمت‌ها و تنظيم بازار، اين نمايشگاه از امروز ۱۷ اسفندماه به مدت ۸ روز از ساعت ۹صبح تا ۲۱ شب در سالن شهرداري شهربن داير است.


وي خاطر نشان کرد: نبود فضاي مناسب براي برپايي نمايشگاه بهاره يکي از مشکلات اساسي در شهرستان بوده که اتاق اصناف با پيگيري هاي لازم براي راه اندازي بازار روز در سال آينده اين مشکل را برطرف خواهند نمود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 21301

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21301/آغاز-کار-نمايشگاه-فروشگاه-بهاره-سالن-شهرداري-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir