کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اولین جلسه مطالعات طرح تفصیلی منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد مطرح شد؛

ایجاد صنایع، اشتغال و درآمد زایی از ویژگی های اصلی منطقه ویژه اقتصادی استان

5 اسفند 1393 ساعت 11:13

اولین جلسه مطالعات طرح تفصیلی منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد با حضور کارشناسان و مسئولان ذیربط استان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: عمليات اجرايي احداث منطقه ويژه اقتصادي استان از سال ۹۰ شروع شده و اين منطقه در نزديکي شهر فرخ شهر و در فاصله حدود ۲۰ کيلومتر از مرکز استان قرار گرفته است.

پودش افزود: این اولین جلسه مطالعات طرح تفصیلی منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد است که با حضور مشاوران و کارشناسان و دستگاههای ذیربط برگزار می شود.

وی اظهار کرد: مطالعات جامع و راهبردی و تفصیلی منطقه ویژه اقتصادی بر روی 430 هکتار زمین تملک شده در غرب جاده شهرکرد اصفهان انجام و زیر ساخت ها نیز در حال بررسی است.

پودش افزود: تأمین زیرساخت‌های لازم مانند آب، برق، گاز و تلفن به صورت جدی در یک سال گذشته از سوی مسئولان استان چهارمحال و بختیاری پیگیری شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز گفت: دفتر فنی استانداری در راستای ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی این استان اقدامات کارشناسی مورد نیاز را عملیاتی کرده است.

نظری ایجاد صنایع، اشتغال و درآمد زایی را از ویژگی های اصلی منطقه ویژه اقتصادی استان عنوان کرد و بیان کرد: با تصویب سند راهبردی و اخذ مجوز فاز اجرایی برای استقرار صنایع شروع می شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21087

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21087/ایجاد-صنایع-اشتغال-درآمد-زایی-ویژگی-های-اصلی-منطقه-ویژه-اقتصادی-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir