کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

24 اسفندماه جاري صورت مي گيرد؛

سفر ائمه جمعه چهارمحال و بختياري به منطقه محروم بازفت

4 اسفند 1393 ساعت 0:29

امام جمعه کوهرنگ حضور مسؤولان ارشد استان و همچنين ائمه جمعه در مناطق محروم را بسيار کارگشا دانست و افزود: به همين منظور در تاريخ 24 اسفندماه جاري بازفت ميزبان همه ائمه جمعه استان خواهد بود.


به گزارش جهانبین به نقل از  کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، عصر امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه اين استان، با تشکر از حضور مستمر نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در شهرستان کوهرنگ و پيگيري مشکلات مناطق محروم، اين سفرها را منشأ برکات بسيار براي مناطق محرومي همچون بازفت دانست و خواستار همکاري همه جانبه مسؤولان استاني براي رفع هر چه بهتر مشکلات مردم در اين مناطق شد.
 
حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي با بيان اين که حجه الاسلام نکونام توجه ویژه ای به نقاط محروم استان دارند گفت: لازمه رفع محروميت، توجه همگاني به اين مناطق توسعه نيافته است که اين امر، همکاري دستگاه هاي اجرايي استان را مي طلبد.
 
امام جمعه کوهرنگ حضور مسؤولان ارشد استان و همچنين ائمه جمعه در مناطق محروم را بسيار کارگشا دانست و افزود: به همين منظور در تاريخ 24 اسفندماه جاري بازفت ميزبان همه ائمه جمعه استان خواهد بود.
 
اين مقام مسؤول حضور دسته جمعي ائمه جمعه استان در منطقه محروم بازفت را عامل ارتقاء فرهنگي اين منطقه دانست و ابراز داشت: همين که مردم ببينند مهم ترين چهره هاي فرهنگي استان در کنار نماينده ولي فقيه در استان به اين منطقه سفر مي کنند و دغدغه فرهنگي و عمراني و حل مشکلات آن ها را دارند، خوشحال مي شوند و اين در رضايت مندي آن ها از نظام بسيار مؤثر خواهد بود.
 
حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به بارندگي هاي روزهاي اخير، از مسدود شدن راه دهستان موگويي در پي بارش شديد برف خبر داد و گفت: در اين دهستان نزديک به هزار خانوار زندگي مي کنند که مي طلبد مسؤولان با همه وجود براي رفع اين بحران وارد ميدان شوند.
 
وي در ادامه با اشاره به سوم اسفند ماه، سالروز صدور پيام تاريخي حضرت امام خطاب به روحانيت، مراجع و حوزه هاي علميه گفت: حضرت امام(ره) در جامعه اسلامي مکتبي را بنا نهاد که در زمان طاغوت تنها اسمي از آن باقي مانده بود اما با قيام تاريخي حضرت امام(ره) و همراهي مردم، اسلام دوباره احيا شد.
 
رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با اشاره به نقش ارزنده روحانيت در انقلاب تصريح کرد: روحانيت نقش مهمي در تغذيه فکري و ديني مردم دارند و اگر منشور امام(ره) در ميان قشرهاي روحانيت کاملا عملياتي، اجرايي و کاربردي شود به عنوان اهرم محکمي براي بقاي مکتب ناب محمدي(ص) خواهد بود.
 
اين مقام مسؤول با بيان اين که منشور حضرت امام(ره) برگرفته از آموزه هاي ديني و قرآني است، اضافه کرد: منشور روحانيت، منشوري جامع است که در اختيار روحانيت قرار دارد و بايد مورد بهره برداري درست قرار گيرد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک

 
 


کد مطلب: 21071

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21071/سفر-ائمه-جمعه-چهارمحال-بختياري-منطقه-محروم-بازفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir