کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«رامسفلد» اذعان کرد

روابط واشنگتن-تل‌آویو هیچگاه تا این حد بد نبوده است

3 اسفند 1393 ساعت 11:39

وزیر دفاع اسبق آمریکا با انتقاد از سیاست‌های دولت این کشور، تصریح کرد که روابط آمریکا-اسرائیل هیچگاه تا این حد بد نبوده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ «دونالد رامسفلد» وزیر دفاع اسبق آمریکا با اشاره به تشدید تنش در روابط میان «واشنگتن و تل‌آویو» تصریح کرد که روابط آمریکا-اسرائیل هیچگاه تا این حد بد نبوده است.

وزیر دفاع اسبق آمریکا در گفت‌وگو با نیوز مکس با متهم کردن باراک اوباما به تخریب روابط میان آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: من هیچگاه در زندگی‌ام روابط آمریکا و اسرائیل را به این بدی ندیده بودم.

وی افزود: تصمیماتی که این دولت آگاهانه اتخاذ کرد تا رابطه با اسرائیل را دشوار، تنش آمیز و سرد کند، اشتباهی بزرگ بود.

بعد از آنکه «جان بینر» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بدون هماهنگی با دولت آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در کنگره دعوت به عمل آورد، دولت باراک اوباما به شدت از این اقدام انتقاد کرد.

مقامات کاخ سفید، نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه، جوامع یهودی آمریکا و بسیاری از سیاستمداران اسرائیلی به طور مستقیم و غیرمستقیم از نخست وزیر اسرائیل خواستند سخنرانی خود را در کنگره لغو کند اما نتانیاهو کماکان مُصر است به‌رغم همه انتقادات این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج


کد مطلب: 21059

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21059/روابط-واشنگتن-تل-آویو-هیچگاه-این-حد-بد-نبوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir