کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کميته امداد بروجن:

سلامت مردان موجب استحکام و ارتقاي سلامت نيروي کار جامعه مي شود

3 اسفند 1393 ساعت 7:54

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن گفت: سلامت مردان موضوعي است که موجب استحکام و ارتقاي سلامت نيروي کار جامعه مي شود و توسعه کشور را به دنبال دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد احمدي نسب در گفتگو با کلار از برگزاري نشست آموزشي، بهداشت تغذيه همزمان با فرارسيدن هفته سلامت مردان ايراني خبر داد.

احمدي نسب با بيان اينکه سلامت مردان موضوعي است که موجب استحکام و ارتقاي سلامت نيروي کار جامعه مي شود و توسعه کشور را در پي خواهد داشت گفت: مردان نسبت به زنان در معرض فاکتور های خطر محيطی و شغلی بيشتری هستند و عادات غلطی مانند مصرف سيگار، الکل، اعتياد و استرس شغلی در آنها بيشتر است .

وي افزود: از سوی ديگر مردان کمتر به پزشک مراجعه نموده و مراجعه به مراکز درمانی را به دلايل مختلف از جمله موانع فرهنگی تا بروز مراحل پيشرفته و خطرناک بيماری به تأخير می اندازند.

احمدی نسب بيان کرد: با توجه به اينکه از اول تا هفتم اسفندماه بعنوان هفته سلامت مردان ايراني نامگذاري شده است و با شعار عمومی «ايمني؛ کليد رسيدن به جامعه بدون حادثه» و شعار اختصاصي «کمربند خود مراقبتي را ببنديم» برگزار مي شود وظيفه خود دانستيم نشست آموزشی بهداشت تغذيه را برگزارکنيم.

وي خاطرنشان کرد: اين نشست در دومين روز از هفته سلامت مردان در نمازخانه کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن برگزار شد که طي اين نشست هومان همتي کارشناس تغذيه درخصوص متابوليسم مواد در داخل بدن، بيماري ديابت و راهکارهاي مقابله با اين بيماري به ايراد سخن پرداختند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 21030

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21030/سلامت-مردان-موجب-استحکام-ارتقاي-نيروي-کار-جامعه-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir