کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی:

پیش بینی مسلمان شدن 60 درصد غربی ها طی 50 سال آینده/چپل هیل سیاست اسلام ستیزی غرب را رسوا کرد

2 اسفند 1393 ساعت 11:54

کارشناس مسائل سیاسی گفت: طبق پیش بینی ها طی 50 سال آینده حدود 60 درصد شهروندان بلوک غرب به اسلام گرایش پیدا خواهند کرد که البته این گرایشات نشات گرفته از اسلام نابی است که انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کرد.


احمدرضا پورخاقان کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص شهادت 3 دانشجوی مسلمان در امریکا گفت: آنچه در ایالت کارولینای شمالی اتفاق افتاد عمق نژاد پرستی در کشور مدعی حقوق بشر و آزادی را نشان می دهد.

پورخاقان اظهار کرد: اینکه یک شهروند متعصب امریکایی به خود اجازه دهد 3 نفر از همسایگان مسلمان و بیگناه خود را صرفاً به دلیل مسلمان بودن و نوع پوشش به گلوله ببندد و به شهادت برساند ریشه در تبلیغات سوء اسلام ستیزانه دارد.

وی افزود: مقامات غربی به خوبی دریافته اند چه بخواهند چه نخواهند اسلام ناب مرزهای مغرب زمین را در نوردیده و در قلوب مردم تشنه عدالت جای گرفته است.

پورخاقان بیان کرد: طبق پیش بینی ها طی 50 سال آینده حدود 60 درصد شهروندان بلوک غرب به اسلام گرایش پیدا خواهند کرد که البته این گرایشات نشات گرفته از اسلام نابی است که انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کرد.

وی تصریح کرد: حاکمان غرب از هر وسیله ای استفاده می کنند تا چهره ای مشوش از اسلام جلوه دهند و همین تبلیغات سوء و نمایش چهره خشونت بار از اسلام در غالب گروههایی مثل داعش، بوکوحرام و النصره که خود آنها ایجاد کننده و حامی آنها بودند موجب می شود تا شهروندان نژاد پرست علیه مسلمانان دست به اقدامات خشونت بار بزنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: متاسفانه رسانه های غربی از کنار این حادثه بزرگ بی تفاوت عبور کردند و رئیس جمهور امریکا هم تحت فشار افکار عمومی مجبور شد این حادثه را محکوم کند.

وی گفت: جالب آنجاست اگر مسلمانان تحت تاثیر تفکرات انحرافی در نقطه ای اقدام به قتل و ترور کنند مانند آنچه در شارلی ابدو اتفاق افتاد حرکت رسانه ای گسترده ای علیه اسلام به راه انداختند اما اگر مسلمانی مظلومانه در هر نقطه ای از دنیا کشته شود حاضر نیستند به مظلومیت او اذعان کنند.

پورخاقان اظهار کرد: وظیفه ما مسلمانان در قبال این جنایات اولاً محکوم کردن به صورت لفظی و استفاده از ظرفیت رسانه ای و شبکه های اجتماعی است و دوماً شناساندن اسلام ناب محمدی(ص) و رحمانیت، رأفت و عطوفت حاکم بر اسلام.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21028

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21028/پیش-بینی-مسلمان-شدن-60-درصد-غربی-طی-50-سال-آینده-چپل-هیل-سیاست-اسلام-ستیزی-غرب-رسوا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir