کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

حضور مردم در صحنه راهپيمايي مشتي بر دهان استکبار جهاني بود/ توافقات خوب مستلزم رعايت حقوق کامل ملت است

25 بهمن 1393 ساعت 10:58

امام جمعه بن حضور مردم در راهپيمايي ۲۲بهمن را حضور بي بديل دانست و گفت: توافقات خوب مستلزم رعايت حقوق کامل قانوني مردم است و نبايد ذره اي از حقوق ما ناديده گرفته شود.


به گزارش خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد محمد تقي غضنفري خطيب نماز جمعه بن در نماز عبادي سياسي اين هفته شهرستان بن ضمن دعوت مردم به تقواي الهي گفت: طبق فرمايش پيامبراکرم (ص) بهترين توصيه هر مسلماني به مسلمان ديگر ترغيب و سفارش او به تقواست.


غضنفري در ادامه تفاسير قران کريم به سوره معارف پرداخت و گفت: اين سوره داراي چهار بخش بوده که ابتدا و انتهاي آن به مساله معاد پرداخته شده است و به قرائت مداوم اين سوره بسيار سفارش شده است.


وي به تقسير سومين ايه از اين سوره پرداخت و افزود: اين آيه پس از واقعه غدير و نازل شدن سنگ براي شک آوردنگان به اين واقعه نازل شده است.


غضنفري حضور مردم در راهپيمايي ۲۲بهمن را حضوري بي بديل دانست و گفت: حضور مردم و مسئولين در کنارهم حضوري بي نظير بود و مشارکت فعالانه مردم و مسئولين در کنار هم براي برپايي مراسمات و جشن هاي ايام الله دهه فجر قابل تقدير و ستايش است.


امام جمعه بن هدف از هتاکي به مقدسات را تضعيف دين و ايمان مردم دانست و گفت: هدف از اين تمسخر کردن ها تضعيف ايمان مردم بوده و هتاکي هاي اخير ازجمله اين اهانت هابوده است.


وي از نهي تمسخر در دين مبين اسلام ياد گرفت و گفت: اهانت به مقدسات هر دين و آييني در اسلام نهي شده است و بي حرمتي به مقدسات امري ناپسند است.



غضنفري به بيانات اخير مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظما امام خامنه اي پرداخت و گفت: طبق صحبت هاي ايشان توافقات خوب زماني حاصل مي شود که هرکسي بر طبق سلايق خود آن را تفسير نکند و حقوق ملت ايران در بحث غني سازي اورانيوم ، سانتريفيوژ ها و انرژي هسته اي رعايت شود و تحريم ها نيز شکسته شود.


وي از پيگيري هاي فرماندار بن براي حضور استاندار در اين شهرستان تقدير کرد و گفت: درست است در برخي مسائل با حدود مطلوب فاصله داريم اما نبايد از زحماتي که براي آباداني اين شهرستان صورت مي گيرد قدرداني صورت نپذيرد و قطعا به مرور زمان در آينده نيز شاهد رشد بيشتري خواهيم بود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20895

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20895/حضور-مردم-صحنه-راهپيمايي-مشتي-دهان-استکبار-جهاني-توافقات-خوب-مستلزم-رعايت-حقوق-کامل-ملت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir