کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

اقتدار کشور ايران در ميان کشورهاي منطقه و بين الملل از مهم ترين ثمرات انقلاب اسلامي است

25 بهمن 1393 ساعت 12:32

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: اقتدار کشور ايران در ميان کشورهاي منطقه و بين الملل، تأمين امنيت پايدار در کشور، توان دفاعي ايران در خشکي ـ دريا و آسمان، رشد چشمگير علم پزشکي و فناوري هاي نوين و توسعۀ صنعت از مهم ترين ثمرات انقلاب ۳۶ سالۀ ايران اسلامي است.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفتۀ نماز جمعه شهر بروجن، ضمن تقدير و تشکر از حضور باشکوه و يکپارچۀ آحاد مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن و شکرگزاري به منظور انجام اين وظيفۀ اسلامي و الهي توسط همۀ مردم فهيم و بصير ايران اسلامي، حضور چشمگير مردم در اين روز بزرگ را مشت محکمي بر دهان تمامي دشمنان اين مرز و بوم عنوان کرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: برخلاف هجمه و تبليغات وسيع رسانه هاي غربي و استکباري مبني بر عدم حضور مردم در راهپيمايي و با توجه به سردي هوا، بارش برف و باران، ريزش ريزگردها و وجود گرد و غبار در برخي مناطق کشور، اين حضور گسترده مهر تأييد مردم بر ۳۶ سال اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود.

حسين نژاديان، اقتدار کشور ايران در ميان کشورهاي منطقه و بين الملل، تأمين امنيت پايدار در کشور، توان دفاعي ايران در خشکي ـ دريا و آسمان، رشد چشمگير علم پزشکي و فناوري هاي نوين و توسعۀ صنعت را از مهمترين ثمرات انقلاب ۳۶ سالۀ ايران اسلامي برشمرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: بالا رفتن توان موشکي و فضايي، حضور مقتدرانۀ فرماندهان نظامي ايران در عمليات هاي مستشاري ديگر کشورها و... از ديگر ثمرات انقلاب اسلامي ايران است که به يمن تقديم هزاران شهيد، ايستادگي و مقاومت چندين سالۀ مردم ولايتمدار و انقلابي ايران اسلامي به دست آمده است.

وي با بيان اينکه متأسفانه هنوز کشور از لحاظ اقتصاد و فرهنگ آسيب پذير مي باشد، تصريح کرد: سعي و توان دشمن به منظور ضربه زدن از اين دو ناحيه بيش از پيش احساس مي شود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن، برنامه ريزي به منظور اصلاح فرهنگ اصيل ايراني و اسلامي کشور، ترويج سبک زندگي اسلامي و کاهش نياز اقتصادي کشور به نفت را با وجود تأکيدات مقام معظم رهبري درخصوص اقتصاد مقاومتي و شعار سال، خواستار شد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به سالروز فرمان حضرت امام (ره) مبني بر ارتداد و اعدام سلمان رشدي، ضربه زدن به روحيۀ مسلمانان و تضعيف آن، تلاش به منظور بد جلوه دادن مسلمانان و ايجاد موج اسلام هراسي، ايجاد جنگ مذهبي با توهين به مقدسات مسلمانان و... را از مهم ترين اهداف معاندين و منافقين در جهت ايجاد شبکه هاي توهين به مقدسات مسلمانان در جهان از بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران عنوان کرد.

حسين نژاديان با اشاره به اينکه بصيرت و حضور در صحنۀ ملت ايران به مراتب از بمب اتم براي دشمان اين مرز و بوم خطرناک تر و سهمناک تر است، گفت: درايت، شجاعت و مقاومت حضرت امام (ره) در صدور حکم اعدام و ارتداد سلمان رشدي نويسندۀ کتاب آيات شيطاني، نشان از دفاع شيعيان و مسلمانان از اعتقادات و ارزش هاي اسلامي خود دارد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 20886

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20886/اقتدار-کشور-ايران-ميان-کشورهاي-منطقه-بين-الملل-مهم-ترين-ثمرات-انقلاب-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir