کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرکرد، بام ايران صحنه افتخارآفريني مردم در ۲۲ بهمن ۹۳

22 بهمن 1393 ساعت 14:28

مردم شهرکرد امسال به لحاظ جمعيت بسيار بيشتر و پررنگ تر از سال هاي گذشته خود را در ميدان ولايتمداري و ايران دوستي حاضر کردند و ثابت نمودند که با تحريم هاي دشمن هيچ گاه از منافع و آرمان هاي خود کوتاه نمي آيند و تا آخرين نفس بر سر عقيده و ايمان خود و حمايت از ولي امر، مي مانند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سي و ششمین بهار انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور گرامي داشته شد. در شهر شهرکرد هم، خيابان هاي طالقاني، ملت و ولي عصر اين شهر، با وجود بارش شديد باران، مملو از جمعيت است. بيش از ۱۰۰عکاس، خبرنگار و گزارشگر شکوه حضور مثال زدني مردم شهرکرد را به تصوير و نگارش مي کشند.

دهه فجر انقلاب اسلامي، امسال با بارش رحمت خداوند عجين شده است اما مردم با شوقي بيشتر از سال هاي گذشته حضور وصف ناپذيري در راهپيمايي شهرکرد داشته و آمدند تا بگويند: تحريم ها و تهديدها مردم را به نظام و انقلاب وفادارتر کرده است.

آنان با شعار هايي از قبيل" هيهات مناالذله" ، " ما اهل کوفه نيستيم، علي تنها بماند" ، " مرگ بر منافق"، "مرگ بر اسرائيل" ، "مرگ بر آمريکا" ، «لبيک يا رسول الله» ، "لا اله الا الله / آمريکا عدو الله"، "ما ملت دلاوريم/ پيرو امر رهبريم"،"نه تحريم، نه ذلت/ مذاکره با عزت/ با حفظ شان ملت" تنها راه نجات ملت ايران را ادامه دشمني با آمريکا و اسراييل خواندند.

مردم شهرکرد امسال به لحاظ جمعيت بسيار بيشتر و پررنگ تر از سال هاي گذشته خود را در ميدان ولايتمداري و ايران دوستي حاضر کردند و ثابت نمودند که با تحريم هاي دشمن هيچ گاه از منافع و آرمان هاي خود کوتاه نمي آيند و تا آخرين نفس بر سر عقيده و ايمان خود و حمايت از ولي امر ، مي مانند.

جوانان انقلابي ۵۷ که امروز محاسني سفيد کرده دوشادوش و همپاي نسل امروز به عنوان نمايانگران و هاديان خط انقلاب مشت هاي خود را محکم تر از هميشه به صورت ياوه گويان ددمنش و جولان دهان استکبار جهاني پرتاب کردند و آمدند تا اميدي براي نسل جديد انقلاب باشند .

مادران بيدار هم با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هاي "جانم فداي رهبر" و " آمريکا ننگ به نيرنگ تو" به خود باليدند که فرزندانم خود را در راه اسلام و انقلاب عزيزشان نثار نموده تا کوچکترين خدشه اي به اين نظام ولايي واد نشود

جوانان شهرکردی خود را ادامه دهنده نسل انقلاب و خط امام (ره) خواندند و اعلام داشتند که در اره ولي فقيه، سر دادن کوچکترين عمل براي دوام انقلاب اسلامي است.

مراسم راهپيمايي باشکوه ۲۲بهمن صبح امروز از چهارراه بازار به طرف چهارراه سينما، چهارراه فردوسي ، چهارراه بوعلي و مصلاي امام خميني (ره) شهرکرد برگزار شد. بعد از پايان راهپيمايي ، حاضران در مصلاي شهرکرد به سخنراني حجت الاسلام اسلاميان، نماينده مردم شهرکرد در مجلس خبرگان گوش فرادادند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب


کد مطلب: 20859

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20859/شهرکرد-بام-ايران-صحنه-افتخارآفريني-مردم-۲۲-بهمن-۹۳

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir