کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بيانيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري:

بدون شک جمهوري اسلامي ايران پرچمدار مقابله با نظام سلطه ودر راس آنها آمريکا است

21 بهمن 1393 ساعت 17:06

با پيوستن به موج خروشان ملت در راهپيمائي دشمن شکن ۲۲بهمن شرکت نموده و از عموم مردم ولايتمدار استان بويژه دانشجويان و جوانان غيور استان دعوت مي نمايد تا با حضور خود موجبات سر افرازي کشور عزيزمان را فراهم نمايند.


به گزارش جهانبین نیوز با گذشت ۳۶ سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي وبه ثمر نشستن خون شهيدان، ايران اسلامي در اوج قله هاي اقتدار قرار دارد اين اوج اقتدار را در تمامي عرصه ها به وضوح مي توان ديد واين اقتدار ملت ايران در درجه اول مديون رهبري پيامبر گونه مقام عظماي ولايت وهمراهي وهمدلي مردم و مسئولين در تمام عرصه ها ي انقلاب اسلامي است ،اقتداري که پناهگاه امني براي ملت هاي آزاديخواه جهان واسباب ياس ونااميدي و خواري دشمنان خواهدبود.

بدون شک جمهوري اسلامي ايران پرچمدار مقابله با نظام سلطه ودر راس آنها آمريکا است واين نشات گرفته از گفتمان انقلاب اسلامي و ايستادگي و پايداري ملت و مسئولين در مقابل زياده خواهي حکام مستبد و زورگوست.

قدرتهاي زورگو ودر راس آنها امريکا از همان روز اول انقلاب از هيچ اقدام و فشاري براي خاموش ومتوقف کردن حرکت عظيم و رو به گسترش ملت ايران فروگذار نکردند و اين دشمني همچنان ادامه دارد و طبق فرمايش مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) اين دشمني آمريکا و قدرتهاي استکباري با اشخاص نيست بلکه با اصل حرکت و جهت گيري توام با ايستادگي و استقلال طلبي و عزت خواهي ملت ايران است .

لذا بر اين اساس انتظار ملت ايران از مسئولان اين است که با نگاه به ظرفيت هاي دروني کشور و بهره برداري از روحيه سلحشوري ومقاومت اين ملت بزرگ گامهاي اساسي در رفع مشکلات موجود برداشته و در عرصه سياست خارجي انتظار داريم تيم مذاکره کننده هسته اي با تکيه بر اصول و خطوط قرمز نظام و با ايستادگي همچون دوران دفاع مقدس اقتدار و افتخاري ديگر بيافرينند و توافقي را رقم بزنند که متناسب با عزت و شان ملت ايران باشد.

بسيج دانشجوئي دانشگاههاي استان چهارمحال وبختياري ضمن گراميداشت سي وششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در آستانه يوم الله ۲۲ بهمن ، همگام با ساير قشرهاي ملت عظيم ايران اسلامي با پيوستن به موج خروشان ملت در راهپيمائي دشمن شکن ۲۲بهمن شرکت نموده و از عموم مردم ولايتمدار استان بويژه دانشجويان و جوانان غيور استان دعوت مي نمايد تا با حضور خود موجبات سر افرازي کشور عزيزمان را فراهم نمايند.
منبع:منطقه آزاد

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20851

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20851/بدون-شک-جمهوري-اسلامي-ايران-پرچمدار-مقابله-نظام-سلطه-ودر-راس-آمريکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir