کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب ما یک انقلاب دینی فکری و فرهنگی است/ 22 بهمن خلق حماسه ای دیگر

21 بهمن 1393 ساعت 14:04

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انقلاب یک انقلاب دینی فکری و فرهنگی است و تحول فکر و فرهنگ مجاهدت می‌خواهد.


به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ضمن تبریک دهه فجر گفت:سی و شش سال از این حرکت عظیم پشت سر گذاشته شد و همه می‌دانیم و می‌دانید که این ۳۶ سال به آسانی نگذشت .

وی اظهار کرد: شهدای عزیز امام راحل ما ایثارگران رزمندگان تلاشگران و آحاد شما مردم خوب همه و همه به هر شکلی که توانستند دست به دست هم دادید و کوشش و تلاش و مجاهدت کردید تا انقلاب به این مرحله به حول و قوه الهی رسیده است. فتنه‌ها و توطئه‌ها و ترفندهای فراوان دشمن هم پیش روی شما بوده است و همه آنها جزء با ایستادگی ، جزء با مقاومت خنثی نشده است آینده انقلاب ما هم همین است .

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: انقلاب یک انقلاب دینی فکری و فرهنگی است و تحول فکر و فرهنگ مجاهدت می‌خواهد. انبیاء بزرگ الهی هر یک آمدند برای آن که تحول فکری ایجاد کنند مجاهدت کردند. به آسانی هیچ یک به اهداف خود نرسیدند حرکت ما حرکت انقلاب ما هم در راستای حرکت انبیاء است و برای ثبات بخشیدن به به دین خدا در جهان بشری است و این مجاهدت می‌خواهد ، ایستادگی می‌خواهد و تحمل سختی‌ها و ناگواری‌ها می‌خواهد .

وی بیان کرد: روز ۲۲ بهمن روزی است که باید این مقاومت را نشان داد به دشمن . این را هم می‌دانیم و می‌دانید که دشمن هر وقت از این مردم مقاومت دید عقب نشست . زمانی بیشتر در دل ما آمدند و بیشتر هجمه کردند که ما سستی کردیم و ما سعی کردیم با آنها مماشات کنیم . ولی آن زمان که ما مقاومت کردیم ایستادیم دشمن راهی جزء عقب نشینی نداشت.

نکونام افزود: روز ۲۲ بهمن روزی است که این فریاد مجدداً به گوش دشمن برسد که ما امت ایستاده‌ای هستیم مقاوم هستیم و به هیچ عنوان هم دستاوردهای عظیم انقلاب را و آنچه را که در این سی و شش سال با مجاهدت به دست آورده‌ایم اجازه نمی‌دهیم دیگران چوب تاراج بر او بزنند و به وسیله توطئه‌ها و ترفندهای دشمن آسیب ببیند.

وی تاکید کرد: ما تربیت شده مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و مکتب عاشورا هستیم و خودمان را موظف می‌دانیم از این مکتب دفاع کنیم و انشالله این پرچم را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه الله اعظم امام عصر(عج) برسانیم .

نکونام بیان کرد: ما زمینه‌ساز ظهور آن بزرگوار هستیم روز ۲۲ بهمن جشن می گیریم ، عبادت می کنیم ، وضو می گیریم ، با لباس پاک و طاهر و لباس زینت می‌آییم برای آنکه بندگی خدا کنیم و دِینمان را در این راستا و در جهت تقویت دین خدا ادا کنیم خدا توفیق بدهد هر یک به نوبه‌ خودمان بتوانیم انشالله وظیفه‌ای را که در این رابطه داریم ادا کنیم و لبیک‌گوی امام و شهدا و مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20842/انقلاب-یک-دینی-فکری-فرهنگی-22-بهمن-خلق-حماسه-دیگر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir