کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حدادعادل: وزارت ارشاد به نظر مراجع توجه کند؛ تذکر مراجع از سر دلسوزی است

19 بهمن 1393 ساعت 13:11

رئیس فراکسیون اصلوگرایان مجلس در جمع خبرنگاران گفت: اگر ۴ اصلی که روحانی برای ممیزی برشمرد را باز کنیم به همان ۱۰۰ اصل می‌رسیم/ باید بدانید استقلال در مذاکرات مهم است‬.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از نسیم، حداد عادل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص واکنش وی نسبت به تذکر مراجع به اقدامات فرهنگی وزیر ارشاد گفت: بدون اشاره به مصداق‌ها در این زمینه باید بگویم که تذکر مراجع از سر دلسوزی است و همین مبنا توصیه‌ام به وزارت ارشاد این است که به نظر مراجع توجه کنند.

وی همچنین در خصوص اشارات رئیس جمهمنی بر اینکه نباید ممییزی صد بند باشد گفت: در این زمینه باید بگویم چهار اصلی که ایشان شمردند وقتی بخواهد باز شود همان صد اصل می‌شود یعنی وقتی می‌گوییم اخلاق وقتی بخواهیم در این زمینه موارد را بررسی کنیم مصادیق بیشتر می‌شوند یا وقتی می‌گوییم امنیت ملی که مصادیق آن از اختلاف بین اقوام و شیعه و سنی است مصادیق بیشتر می‌شوند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه ممیزی باید وجود داشته باشد و قبل از نشر کتاب لحاظ شود افزود: ممیزی امری اجتهادی است.

وی همچنین با بیان اینکه با سخن رئیس جمهور در مورد استفاده از اهل فکر در حوزه کتاب موافقم و با این سخن که آقای روحانی گفتند که اهل فکر باید به ضوابط کمک کنند حرف خوبی است منتهی در آخر همه موارد باید به دست مسئولین اجرا شود.

حداد در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه واکنش شما نسبت به ابراز ناراحتی رئیس جمهور از انتقادهایی که به بحث پیاده‌روی ظریف و کری شده گفت در این خصوص صحبت نمی‌کنم اما باید بدانید که استقلال مهم است.

انتهای پیام/1021ج


کد مطلب: 20803

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20803/حدادعادل-وزارت-ارشاد-نظر-مراجع-توجه-کند-تذکر-سر-دلسوزی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir