کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

با توافقی که بتواند انجام بگیرد موافقم، البته توافق بد نه / اگر توافق می‌کنند درباره کلیات و جزئیات در یک جلسه واحد تصمیم بگیرند

19 بهمن 1393 ساعت 13:42

در سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل (ره) در نوزدهم بهمن سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل (ره) در نوزدهم بهمن سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با بیان اینکه آمریکایی ها مرتب می گویند، توافق نکردن بهتر از توافق بد است، تصریح کردند: ما هم موافقیم، توافق نکردن بهتر از توافقی است که با منافع ملت ما در تضاد است.

ایشان افزودند: مذاکره کنندگان ما تلاش می کنند حربه تحریم را از دست دشمن بگیرند، اگر توانستند که چه بهتر؛ اگر نتوانستند همه بدانند راه‌های فراوانی در کشور هست که این حربه را کُند می کند.

رهبر انقلاب افزودند: یک نکته خوب را رئیس جمهور محترم گفتند که مذاکره یعنی دو طرف به نقاط مشترک برسند، این یعنی یک طرف نخواهد هرچه که توقع دارد در توافق بیاید، ایران برای رسیدن به توافق، توسعه ماشین‌های غنی‌سازی، تولید اورانیوم۲۰درصد، کارخانه اراک و فردو را فعلا متوقف کرده، بنابراین طرف ایرانی منطقی عمل کرده؛ اما طرف مقابل باج خواهی می کند.

ایشان در ادامه افزودند: این حرف را که می گویند در یک برهه درباره"اصول کلی"توافق شود و بعد درباره جزئیات، نمیپسندم، با تجربه‌ای که از طرف مقابل داریم، این را وسیله‌ای برای بهانه‌گیری‌های پی در پی در جزئیات خواهند کرد، اگر توافق می کنند، درباره کلیات و جزئیات در یک جلسه واحد تصمیم بگیرند.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.


کد مطلب: 20802

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20802/توافقی-بتواند-انجام-بگیرد-موافقم-البته-توافق-بد-نه-اگر-می-کنند-درباره-کلیات-جزئیات-یک-جلسه-واحد-تصمیم-بگیرند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir