کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

شعار اصلي انقلاب، نه شرقي نه غربي است که دست مستشاران را از کشور کوتاه کرد

19 بهمن 1393 ساعت 11:03

امام جمعه بن گفت: شعار اصلي انقلاب ۵۷ نه شرقي نه غربي است که به جهانيان ثابت مي کند کشور ما کشوري مستقل و به دور از هرگونه وابستگي است و اين نشان از قطع ارتباط با ساير کشور ها نيست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در جلسه شوراي هماهنگي شهرستان گفت: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري ۲۲بهمن روز عزت ايران و قدرت اسلام بود که به دستان تک تک ملت شريف ايران ساخته شد و با ما نيز با حضور خود در راهپيمايي ۲۲بهمن بايد از اين ايثار و از خود گذشتي ها قدرداني کنيم.


غضنفري گفت: کليه برنامه هايي که در اين مدت ده روز برگزار شده است با اتصال به برپايي راهپيمايي ۲۲بهمن ماه به ثمر خواهد نشست.


وي اصلي ترين شعار راهپيمايي۲۲بهمن سال ۵۷ را نه شرقي نه غربي عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامي ما با اين شعار استقلال خود را در تمامي زمينه هاي به جهانيان اعلام کرد و با پشتکار خود به امروز آن را محقق نموده است.


امام جمعه بن تصريح کرد: اين شعار بايد به نسل هاي آينده ما اعلام شود و جوانان بعد انقلاب درک کنند که منظور از اين شعار قطع ارتباط با کشورهاي جهان نيست بلکه هدف حفظ استقلال کشور است.


غضنفري خاطر نشان کرد: تنها خط قرمز ما اسرائيل بوده چرا که اعتقادي بر کشوري با اين نام نداشتيم و اسرائيل را غاصب مي دانيم.


وي افزود: رابطه با آمريکا به دستور کارتر قطع شده و يک طرفه بوده است و تنها هدف ما عدم وابستگي به مستشاران آمريکايي است.


غضنفري گفت: ما با مذاکرات مخالف نيستيم بلکه نمي توانيم از حقوق قانوني خود بگذريم و آمريکا حاضر به رعايت حقوق ما نيست.


امام جمعه بن حضور رسانه هاي بيگانه در ايام الله دهه فجر را نگاه بيش از حد غرب به اتفاقات ايران دانست و گفت: کشورهاي غربي منتظر رکود و کمرنگ شدن حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن هستند که با حضور پرشور مردم هيچ گاه به اين آروزي واهي خود نخواهند رسيد.


وي تعامل خوب ميان مردم و مسئولين را از برکات انقلاب دانست و گفت: در دوران قبل از انقلاب مردم حق ملاقات با هيچ يک از مسئولين کشوري و استاني را نداشته ولي به برکات انقلاب اسلامي امروز شاهد تاعمل خوب و سازنده ميان مردم و مسئولين هستيم.


غضنفري ضمن تشکر از فرماندار بن و مسئولين شهرستاني به خاطر پروژه هاي افتتاحي گفت: سال گذشته تنها شهرستاني که حتي يک پروژه در ايام الله دهه فجر نداشت اين شهرستان بود اما امسال با تلاش هاي بسيار خوب از سوي فرمانداري و ساير مسئولين شهرستاني شاهد افتتاح چندين پروژه خواهيم بود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20793

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20793/شعار-اصلي-انقلاب-نه-شرقي-غربي-دست-مستشاران-کشور-کوتاه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir