کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح سه طرح عمراني شركت شهرك هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري

18 بهمن 1393 ساعت 12:14

سه طرح عمراني در شهرك هاي صنعتي بروجن و سفيد دشت استان چهارمحال و بختياري افتتاح و به بهره برداري رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز؛مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان در آیین اين افتتاحيه،گفت: اين سه طرح عمراني شامل آسفالت بخشي از معابر شهر ك صنعتي بروجن به طول ۵/۲ كيلومتر ،گازرساني بخشي از شهرك صنعتي سفيددشت به طول ۴/۱ كيلومتر خط لوله وآسفالت بخشي از معابر اين شهرك به طول۸۰۰ متر مي باشد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در ادامه افزود :اعتبار هزينه شده در اين سه پروژه عمراني بيش از ۹۵۰۰ ميليون ريال مي باشد كه از اعتبارات داخلي و استاني تأمين گرديده است و بزودي پروژهاي عمراني ديگري نيز در سطح استان افتتاح خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این طرحها گفت: هر انقلابی برای پیروزی به عواملی نیاز دارد که در باره انقلاب ایران، حمایت مردم و نقش حکیمانه رهبری در زمره این عوامل بود و عزت و سربلندی کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت شهدای انقلاب اسلامی است.

قاسم سلیمانی دشتکی به موفقیت های بزرگ انقلاب اسلامی ایران در ۳۶ سال گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: این موفقیت ها در سایه حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی به دست آمده است و خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است و همه مدیون خون شهدا هستند.

وي با ابراز رضايت از از توسعه شهرك هاي صنعتي استان چهارمحال بختياري گفت: ما نبايد اين توسعه را آخر راه بدانيم بلكه بايد با استفاده از پتانسيل هاي موجود در استان اين رونق را گسترش داده تا جايي كه ضمن بي نياز كردن داخل كشور بتوانيم بازارهاي جهاني را به تسخير خود در آوريم.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20762

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20762/افتتاح-سه-طرح-عمراني-شركت-شهرك-هاي-صنعتي-استان-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir