کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اردل:

مهمترين رمز پيروزي انقلاب اسلامي استقامت و پايداري امام(ره) و مردم بود/ راهپيمايي 22 بهمن با شکوهتر از سال هلي قبل برگزار شود

17 بهمن 1393 ساعت 16:19

مهمترين رمز پيروزي انقلاب اسلامي استقامت و پايداري امام خميني(ره) و مردم بود زيرا حرکت و نهضت امام از قرآن سرچشمه مي گرفت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل با تبريک ايام الله دهه فجر و گراميداشت سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: يوم الله ۲۲ بهمن يکي از اعياد مهم ملت ايران بوده و بايد برنامه هاي اين ايام همانند اعياد ديگر برگزار شود.

سلمانپور گفت: ايام الله دهه فجر و به ويژه يوم الله ۲۲ بهمن داراي دو پيام مهم براي ملت ايران شامل مقابله هميشگي با ستمگران و ايستادن بر روي آرمانهاي نظام، انقلاب، امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وي افزود: با توجه به رخ دادن برخي حوادث در منطقه خاورميانه و جهان بايد راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن امسال باشکوهتر و بانشاطتر از سالهاي قبل در سراسر ايران اسلامي برگزار شود.

سلمانپور گفت: مردم ولايتمدار شهرستان اردل به همراه ملت ايران با حضور گسترده خود در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن امسال يکبار ديگر به دشمنان ثابت مي کنند که حامي نظام و انقلاب بوده و با تمام وجود در مقابل دشمنان ايستاده است.

امام جمعه شهر اردل در پايان براي چندمين بار از مسئولين استاني و شهرستاني خواست به وعده هايی که قبلا به مردم شهر اردل دادند و هنوز عملي نشد توجه بيشتري کنند و تاکيد کرد که هر چه زودتر پروژه هاي ناتمام تکميل شوند زيرا وظيفه اصلي دولت خدمت به مردم است.

ایشان همچنين از استاندار محترم خواستند کردند که در جمع مردم اردل حضور پیدا کرده و از نزديک با مشکلات آنها آشنا شوند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 20750

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20750/مهمترين-رمز-پيروزي-انقلاب-اسلامي-استقامت-پايداري-امام-ره-مردم-راهپيمايي-22-بهمن-شکوهتر-سال-هلي-قبل-برگزار-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir