کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

22 بهمن روز تکيه بر توان داخلي، مقابله با انواع تهديد ها و تحريم ها و سرآغاز بيداري ملت هاي اسلامي است

17 بهمن 1393 ساعت 17:13

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: 22 بهمن روز دشمن شناسي، تکيه بر توان داخلي، مقابله با انواع تهديد ها و تحريم ها و شناخت مقابله هوشمندانه با دشمن است.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه های اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي اظهار کرد: اعلام همبستگي همافران با انقلاب اسلامي و ديدار تاريخي آن عزيزان با حضرت امام(ره) در سال ۵۷ هجري شمسي ۱۹ بهمن ماه بسيار عالي و ارزشمند بود.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به روز ۲۱ بهمن شکسته شدن حکومت نظامي به فرمان امام خميني(ره) توسط مردم گفت: حضور مردم دلداده، انقلابي و مطيع در زماني که هنوز عوامل انگليس و آمريکا در کشور بودند،دنيا را به لرزه درآورد؛ مردم با حضور خود دست رد به عوامل رژيم پوشالي شاهنشاهي زدند.

حسين نژاديان با طرح سوالي مبني بر اين که چه کساني در خط امام و ولايت قرار دارند، گفت: ياران و پيروان واقعي امام (ره) کساني هستند که در اعمال و گفتار حضرت را در تمام عرصه هاي فردي، اجتماعي، اعتقادي، اخلاقي، سياسي و ...به صورت يک مجموعه منسجم پذيرفته اند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن افزود: مردم رشيد، با غيرت و انقلابي ايران اسلامي مانند هر سال در روز ۲۲ بهمن با حضور خود در صحنه پيام بلند رهبر، استقامت بر اصول و ارزشها را به گوش جهانيان خواهند رساند.

حجت الاسلام حسين نژاديان ۲۲ بهمن را عيد واقعي و حقيقي ملت ايران دانست و گفت: ۲۲ بهمن روز عزت، عظمت ملت ، رهايي از حقارت و سرآغاز بيداري ملت هاي اسلامي است.

حسين نژاديان گفت: ۲۲ بهمن روز دشمن شناسي، تکيه بر توان داخلي، مقابله با انواع تهديد ها و تحريم ها و شناخت مقابله هوشمندانه با دشمن است.

وي با اشاره به پرتاب ماهواره ملي فجر به فضا گفت: متخصصان و مهندسين چهارمين ماهواره بومي جمهوري اسلامي را به فضا پرتاب کردند و در شب گذشته اين ماهواره لبيک يا رسول الله را به تمام جهان مخابره کرد؛ اين ماهواره و فناوري بسيار ارزشمند تاکنون ۴۸ بار دور زمين چرخيده است.

حجت الاسلام حسين نزاديان با اشاره به دوران صدر اسلام گفت: در جمع ياران پيامبر اکرم (ص) افرادي مانند ابوذر غفاري، سلمان فارسي، بلال حبشي، عمار و چهره هاي مختلفي که هيچ قرابت و خويشاوندي با حضرت نداشتند چهره هاي ماندگاري براي خودشان ايجاد کردند و در مقابل برخي از خويشاوندان پيامبراکرم(ص) مانند ابوجهل و ابولهب مرتب بر طبل مخالفت و ستيزه گري مي زدند وديگران را به گمراهي فرا مي خواندند.

وي ادامه داد: متاسفانه در دوران انقلاب کساني را ديديم و مي بينيم که مرتب دم از امام(ره)ميزنند ولي هر از گاهي رفتار و گفتارشان موجب خوشحالي دشمنان و ناراحتي دوستان مي شود؛ چنين کساني اگر فرصت مناسبي بيابند با تمام وجود فرش قرمز زير پاي دشمنان زخم خورده و کينه توز مي گسترانند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 20749

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20749/22-بهمن-روز-تکيه-توان-داخلي-مقابله-انواع-تهديد-تحريم-سرآغاز-بيداري-ملت-هاي-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir