کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل:

توسعه ورزش همگاني باعث سلامت جسم و روح مردم و نشاط اجتماعي مي شود

18 بهمن 1393 ساعت 11:53

توسعه ورزش همگاني باعث سلامت جسم و روح مردم و نشاط اجتماعي مي شود و يک رويداد ورزشي و فرهنگي است که پيامدهاي ارزشمندي به همراه دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، عباس رئيسي، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در حاشيه همايش پياده روي خانوادگي که به مناسبت دهه مبارک فجر بر گزار شد با بيان اينکه توسعه ورزش همگاني علاوه بر سلامت جسم و روح مردم ، شور و نشاط اجتماعي را نيز به دنبال دارد اظهار داشت: برگزاري همايش هاي پياده روي خانوادگي امکاني مناسب براي توسعه سلامت روحي و جسمي و بهانه اي براي گرد هم آمدن اعضاي خانواده ها در کنار هم و شرکت در يک رويداد بزرگ ورزشي و فرهنگي است که اين خود پيامدهاي ارزشمندي به همراه دارد.

رئيسي افزود : دسترسي آسان آحاد مردم به امکانات ورزش همگاني زمينه تخليه انرژي آرامش رواني و ارتقاي قدرت بدني را فراهم و از بيماري هاي جسمي و روحي پيشگيري مي کند.

وي بيان داشت در ميان ورزش هاي همگاني پياده روي از جمله رشته هايي است که همه افراد در هر سن و زماني مي توانند به آن بپردازند و در طول ساليان متمادي پياده روي را جزو برنامه هميشگي خود قرار داده و خود را از شر بيماري ها و مشکلات رها کنند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 20744

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20744/توسعه-ورزش-همگاني-باعث-سلامت-جسم-روح-مردم-نشاط-اجتماعي-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir