کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري در بروجن:

تخصيص 400 ميليارد ريال اعتبار براي طرح آب رساني بن-بروجن/ نظام جمهوري اسلامي منشا خدمات بسيار ارزنده اي شد

18 بهمن 1393 ساعت 9:15

استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به قول مساعد رئيس جمهور به طرح آب رساني بن-شهرکرد- بروجن گفت: با برنامه ريزي دقيق صورت گرفته در بودجه سال آينده 400 ميليارد ريال اعتبار براي اين طرح لحاظ شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، قاسم سليماني دشتکي در آيين گلباران قبور مطهر شهداي بروجن با بيان اين که قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ستمکارترين رژيم ممکن در طول تاريخ و در خاورميانه، در کشور ما سلطه داشت، گفت: رژيم فاسد پهلوي به راحتي قوانين را از مجلس مي گذراند و اعمالي را انجام مي داد که حقیقتا شرم آور بود.

وي با بيان اينکه رژيم منحوس پهلوی با قانون کشف حجاب، زنانِ با غيرت و شرافتمند ما را به بي حجابي دعوت مي کرد تصريح کرد: با قوانيني که به ظاهر مستعار به اصلاحات ارضي بود کشاورزي ما را نابود کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اين که امام ما در مقابل تمام اين توطئه ها و ظلم ها مقاومت و مجاهدت کرد، گفت: ۱۵ سال مبارزات طول کشيد و شهداي بسياري تقديم انقلاب شد تا توانستيم به پيروزي برسيم.

وي با بيان اين که پس از پيروزي انقلاب متجاوزين و استعمارگران احساس خطر کردند، گفت: ۵۴ کشور قدرتمند دنيا از جمله دو ابر قدرت بزرگ آن زمان در آستين صدام به کشور ما حمله کردند و قصد از بين بردن رژيم نوپاي جمهوري اسلامي و تجزيه ايران اسلامي به چند کشور را داشتند.

سليماني با بيان اين که جنگ در شرايطي بر کشور ما تحميل شد که هيچ امکاناتي نداشتيم گفت: با رشادت هاي فرزندان غيور و دلاور کشورمان به رهبري پيامبر گونه امام راحل توانستيم هشت سال در مقابل دشمن بايستيم و نظام جمهوري اسلامي توانست با قدرت پيامش را به دنيا برساند.

استاندار چهارمحال وبختياري، تحريم هاي همه جانبه و همچنين ايجاد گروه هاي تروريسي با هدف اسلام هراسي در دنيا را از ديگر توطئه هاي دشمن عنوان کرد و گفت: توطئه ها يکي پس از ديگري سکست خورد و نظام جمهوري اسلامي علاوه بر مبارزه با توطئه هاي مختلف منشا خدمات بسيار ارزنده اي شد.

وي با اشاره به اين که دولت هاي جمهوري اسلامي هر کدام منشا خدمات ارزشمندي بودند گفت: دولت تدبير اميد با پشتوانه الهي و حمايت هاي همه جانبه مقام معظم رهبري منشا گام هاي بسيار ارزشمندي در کشور شده است.

سليماني دشتکي با بيان اين که در استان چهارمحال و بختياري حضور رئيس جمهور منشا خدمات ارزشمندي بود گفت: علاوه بر اعتبارات رديف هاي قانوني توانستيم ۲۲۵ ميليارد تومان اعتبار به اين استان وارد کنيم؛ حرکت قوي در تحول جاده ها، آب شرب، آب کشاورزي و بهداشت و درمان داشته باشيم.

وي با اشاره به قول مساعد رئيس جمهور به طرح آب رساني بن-شهرکرد- بروجن گفت: با برنامه ريزي دقيق صورت گرفته در بودجه سال آينده ۴۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي اين طرح لحاظ شده است.

سليماني افتتاحيه هاي استان چهارمحال وبختياري را بخشي در دهه مبارک فجر، بخشي در ۱۵ اسفندماه (پروژه هاي سفر رئیس جمهور) و بخش ديگر را در ارديبهشت ماه سال آينده عنوان کرد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 20742

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20742/تخصيص-400-ميليارد-ريال-اعتبار-براي-طرح-آب-رساني-بن-بروجن-نظام-جمهوري-اسلامي-منشا-خدمات-بسيار-ارزنده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir