کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی با بر هم زدن معادلات جهانی ثابت کرد که دین می تواند منشأ بزرگترین انقلابهای تاریخی باشد

15 بهمن 1393 ساعت 20:30

حجت الاسلام سعیدی گفت: انقلاب اسلامی ایران معادله دو قطبی جهان را بر هم زد، نظریه پایان تاریخ و لیبرال دموکراسی را در هم پیچید و ثابت کرد که دین می تواند منشأ بزرگترین انقلابهای تاریخ باشد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین همایش هادیان سیاسی و نخبگان سپاه و بسیج در شهرکرد انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) دانست.

سعیدی در خصوص چگونگی زمینه سازی انقلاب برای ظهور حضرت مهدی(عج) به سه مقطع تاریخی اشاره کرد و گفت: اولین مقطع عصر فرعونیان است که در آن زمان فرعون تمام تلاش خود را برای جلوگیری از به دنیا آمدن حضرت موسی انجام داد.

وی افزود: دومین مرحله در عصر عباسی و زمان ولادت حضرت مهدی(ع) بود که آنها می خواستند جلوی تحقق وعده الهی را بگیرند.

سعیدی سومین مرحله را زمان حال دانست که یک طرف انقلاب اسلامی ایران قرار دارد و طرف دیگر کفر جهانی و استکبار و ارتجاع قرار دارد.

وی وجه تمایز این سه مرحله را رویارویی و تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد: سومین مرحله که ما در آن قرار گرفته ایم با توجه به ویژگی های خاصی که دارد متمایزترین مرحله مبارزه حق و باطل است.

سعیدی اظهار کرد: فرق اساسی این سه دوره تفاوت در گستره، کمیت و کیفیت و ساز وکار تقابل است که در دو مرحله اول و دوم محدود و در مرحله کنونی به وسعت جهانی است.

وی با اشاره به خطوط اصلی انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران معادله دو قطبی جهان را بر هم زد، نظریه پایان تاریخ و لیبرال دموکراسی را در هم پیچید و ثابت کرد که دین می تواند منشأ بزرگترین انقلابهای تاریخ باشد.

سعیدی افزود: انقلاب با تغییر در بافت نظام حاکم بر جهان تحرکی را در جغرافیای جهان اسلام به وجود آورد.

وی ابطال فرضیه از نیل تا فرات صهیونیست ها، تغییر ماهیت درگیری ها در جهان از شیوه مستقیم به غیر مستقیم و نیابتی، صدور فرهنگ بسیجی به جهان را از دیگر پیامدهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سعیدی علت تمرکز استکبار بر روی منطقه خاورمیانه را ناشی از قدرت اسلام و وجود ذخایر انرژی دانست و گفت: خاورمیانه نیاز به تحول دارد و این تحول را نه اسلام داعشی و ترکیه ای بلکه اسلام ناب ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار کرد: تیم هسته ای در زمینه مذاکرات به عقبه و عمق استراتژیک دستاوردهای انقلاب توجه داشته باشند و مراقب باشند کوچکترین امتیزی در جهت از دست رفتن دستاوردهای انقلاب به دشمن ندهند.

سعیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، استحکام درونی نظام با تکیه بر اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل عبور از مشکلات در کشور دانست.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20724

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20724/انقلاب-اسلامی-هم-زدن-معادلات-جهانی-ثابت-دین-می-تواند-منشأ-بزرگترین-انقلابهای-تاریخی-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir