کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سومین روز دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح کتابخانه مرکزی شهدای دانشگاه شهرکرد

14 بهمن 1393 ساعت 21:18

کتابخانه مرکزی شهدای دانشگاه شهرکرد همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش جهانبین نیوز سرپرست دانشگاه شهرکرد در این آیین اظهار کرد: کتابخانه مرکزی دانشگاه شهرکرد در زمینی به هفت هزار و ۵۱۷ متر مربع به بهربرداری رسیده است.

شایان شامحمدی با بیان اینکه این طرح در سال ۸۷ کلنگ زنی شد، گفت: برای اجرایی شدن این پروژه اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به سه پروژه دیگر در دست اقدام این دانشگاه، گفت: این پروژه‎ها با پیشرفت ۸۰ درصدی و در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع در حال ساخت هستند.

سرپرست دانشگاه شهرکرد دانشکده ادبیات و علوم انسانی، مرکز علمی زیست فناوری و تکمیل دیوار دانشگاه را که موجب زیبایی شهر می‎شود را از مهم‎ترین پروژه‌های در دست اقدام این دانشگاه برشمرد که تا پایان سال جاری به بهربرداری خواهد رسید.

وی تکمیل طرح‌ها نیمه تمام بر اساس اولویت و نیاز دانشگاه را مهم‌ترین معیار دانشگاه در تخصیصی اعتبارات دانست و گفت: دانشگاه شهرکرد تمام عزم و اراده خود را برای تکمیل و به بهربرداری رساندن طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت معطوف کرده است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20695

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20695/افتتاح-کتابخانه-مرکزی-شهدای-دانشگاه-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir