کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی میان شركت شهركهاي صنعتي و اداره کل فنی و حرفه ای استان

14 بهمن 1393 ساعت 12:58

بمناسبت دهه مبارک فجر تفاهم نامه همکاری آموزشی میان شركت شهركهاي صنعتي و اداره کل فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختياري منعقد گردید


به گزارش جهانبین نیوز مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی مبنی بر محور قراردادن رشد بهره‌وري در اقتصاد با تقويت عوامل توليد و توانمندسازي نيروي كار تفاهم نامه همکاری آموزشی میان شركت شهركهاي صنعتي و سازمان فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختياري منعقد گردید.

رضا گنجی گفت: تقويتِ رقابت‌پذيري اقتصادو به كارگيري ظرفيت و قابليت‌هاي موجود از جمله مهم ترین اهداف کلان کشور در بخش صنعت بشمار می رود که در این میان افزايش سهم سرمايه انساني در سهم بری عادلانه عوامل زنجیره تولید تا مصرف ، همواره مورد توجه قرار داشته است.

وی افزود: لذا به منظور ارتقاء آموزش، مهارت، خلاقيت، كارآفريني ،گسترش آموزش های مدیریتی و مهارتی مورد نیاز صنایع و به برکت ایام خجسته دهه مبارک فجر ؛این تفاهمنامه في مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان چهارمحال و بختياري با حضور آقای مهندس محمود تقی پور مدیر کل محترم این اداره کل و شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری منعقد گردید.

گنجی اظهار كرد: با انعقاد این تفاهم نامه توانمندسازی نیروی انسانی بنگاههای اقتصادی مستقر درشهرکهای صنعتی استان ،گسترش همکاریهای دوجانبه بین شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان ،فعال نمودن مراکز ارتقاء مهارت شهرکهای صنعتی بویژه شهرکهای صنعتی شهرکرد و بروجن در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در خصوص روش اجرای این تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم نامه با ارسال درخواست اجرای دوره از طرف شرکت شهرکهای صنعتی استان به این مرکز ،دوره آموزشی مورد درخواست توسط این مراکز آموزشی اجرایی و سپس آزمون آن برگزار و صدور گواهی پایان دوره برای افراد واجد الشرایط در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمود تقی پور افزود: این تفاهم نامه از زمان امضاء به مدت یک سال اعتبار خواهد داشت و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20682

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20682/انعقاد-تفاهم-نامه-همکاری-آموزشی-میان-شركت-شهركهاي-صنعتي-اداره-کل-فنی-حرفه-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir