کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی برای حفظ اسلامیت و دین مداری شکل گرفت

14 بهمن 1393 ساعت 8:59

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: انقلاب اسلامی برای حفظ اسلامیت و دین مداری شکل گرفت.


به گزارش جهانبین نیوز، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری طی سفر دو روزه به منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ به بررسی مشکلات فرهنگی ، ساخت حوزه علمیه در این منطقه و وضعیت مساجد و خانه های عالم این منطقه پرداخت.

حجت‎الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با حضور در آلیکوه و شهرک کوران آباد از نزدیک در جریان روند ساخت مساجدی که اعتبار آن از سوی رهبر انقلاب برای ساخت و تکمیل مساجد نیمه تمام در مناطق محروم تخصیص یافته بود قرار گرفت.

وی با اشاره به روند مطلوب ساخت این مساجد، اظهارکرد: در نیمه اول سال آینده ۴۰ مسجد در مناطق محروم استان تکمیل و افتتاح می‎شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه سفر با حضور در روستای لپت، از روند ساخت شهرک ولی عصر (عج) که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۱ به این منطقه بود نیز بازدید کرد و بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها در راستای تسریع و بهربرداری از این شهرک تاکید کرد.

وی همچنین از مساجد و طرح‏های ساخته شده توسط بنیاد برکت زیر نظر ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در روستای دورک علیا و تبرک علیا بازدید کرد و در جمع مردم ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: انقلاب اسلامی برای حفظ اسلامیت و دین مداری شکل گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر اینکه نمایندگان رهبری در استان‏ها هیچ گونه مسئولیت اجرایی در کشور ندارند، گفت: شما از مطالبه‎گری خسته نشوید ما نیز مطالبات و در خواست‏های شما را به صورت مستمر از مسئولان استانی و کشوری مطالبه می‏کنیم اما مسئولیت و وظیفه اصلی ما این است که دست شما را در دست اسلام و ارزش‏های دینی قرار داده و فرهنگ دینی را در جامعه زنده ‏نگه داریم.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20669

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20669/انقلاب-اسلامی-حفظ-اسلامیت-دین-مداری-شکل-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir