کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سياسي امنيتي استاندار:

رشد و پيشرفت ايران در کليه امور داخلي و خارجي به برکت پيروزي انقلاب اسلامي است

13 بهمن 1393 ساعت 10:43

معاون سياسي امنيتي استاندار در جمع مردم شهر بن گفت: امروزه شاهد رشد و توسعه بسياري در تمامي امور داخلي و خارجي ايران هستيم که همه برگرفته از پيروزي انقلاب اسلامي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، جهانبخش مرادي معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري در اولين شب از جشن هاي شکوه انقلاب شهر بن گفت: دهه فجر فرصتي مناسب براي شکر گذاري خداوند متعال به دليل مدد و ياري او براي پيروزي و دوام انقلاب اسلامي است.


وي شعار و شعور انقلاب اسلامي را برگرفته از روح خدايي عنوان کرد و گفت: اعتقاد و باور مردم بر امداد هاي الهي در پيروزي انقلاب اسلامي است چراکه اصلي ترين شعار هاي انقلاب اسلامي کلمه مبارک الله اکبر و لا اله الا الله بود.


مرادي دومين عامل موفقيت پيروزي انقلاب اسلامي را رهبري امام راحل(ره) دانست و گفت: حرکتي که امام راحل (ره) از سال ۴۲ آغاز کرد و در روز ۲۲بهمن ماه ۵۷ به پيروزي رسيد حرکتي پيامبر گونه،خردمندانه ،فقيهانه و سياستمدارانه و با نگاهي نافذ بود و چون ايشان ازمتن جامعه و در سايه تعاليم ديني پرورش يافته بود موجب شد مردم با جان و دل صحبت هاي ايشان را سرلوحه کارهاي خود قرار بدهند.


معاون سياسي امنيتي استاندار گفت: امام(ره) روحيه خود باوري را درميان مردم گسترش داد و امروزه با درايت هاي مقام معظم رهبري موجب شده است که در سطح جهان نيز حرف براي گفتن داشته باشيم.



مرادي سومين عامل موفقيت انقلاب را حضور منسجم مردم دانست و گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي دشمن و بدخواهان نظام حواشي درست کردند تا انقلاب اسلامي سرنگون شود اما به مدد الهي و حضور مردم و پيروي از ولايت فقيه نه تنها انقلاب از بين نرفت بلکه مردم هشت سال جنگ تحميلي را هدايت کرده و عزت را به ميهن باز گرداندند.


وي لايحه کاپيتولاسيون را ننگي بزرگ در زمان شاه عنوان کرد و گفت: بر اساس اين لايحه حاکمان و نمايندگان کشورهاي غربي براي ورود به ايران حقوقي داشتند که امام با اعتراض به اين لاحيه فعاليت هاي انقلابي خود را آغاز کرده و موجب شدند عزت و افتخار به ميهن عزيزمان برگردد.


مرادی گفت: امروزه شاهد رشد و توسعه بسياري در تمامي امور داخلي و خارجي ايران هستيم که همه برگرفته از پيروزي انقلاب اسلامي است که موجب شد بسياري از لايحه هاي ننگين زمان شاه از کشور برچيده شود.



معاون سياسي امنيتي استاندار يکي از ثمره هاي انقلاب اسلامي را حضور مقتدرانه نماينده ايران در سطح عالي به عنوان يک قدرت اثر گذار در مذاکرات۵+۱دانست و گفت: اگر امروز ايران به صورت يک نظام حکومتي قدرتمند در مذاکرات شرکت مي کند تنها به دليل ثمره انقلاب اسلامي است.


وي خاطر نشان کرد: اگر بخواهيم قياس هايي از قبل و بعد انقلاب داشته باشيم به خوبي متوجه تاثيرات انقلاب خواهيم شد و درک خواهيم کرد که به مدد الهي، انقلاب اسلامي يک نعمتي بزرگ است که با هدايت هاي امام (ره) به ايران اعطا شد.


مرادي تصريح کرد: تعداد دانشجويان در استان چهارمحال و بختياري در ابتداي انقلاب تنها به۱۲۸ نفر آن هم در يک دانشگاهي وابسته به استان اصفهان بوده است اما امروزه شاهد هستيم بيش از شصت هزار دانشجو در حوزه هاي تخصصي در استان وجود دارد که همه از دستاورد هاي انقلاب اسلامي است.


وي عدم حضور پزشک در قبل از انقلاب و يا پزشکان خارجي را يکي از ضعف ها دانست و گفت: باز هم به برکت اين انقلاب موجب شد نه تنها متخصصين ما بيشتر شوند بلکه امروز در استان شاهد هستيم اکثر متخصصين از خود مردم و از همين شهر ها هستند.


مرادي به بهبود ارائه خدمات درماني اشاره کرد و گفت: يکي از سياست هاي دولت کاهش هزينه هاي درمان است و مي خواهد اگر فردي بيمار شد تنها درد بر او غالب باشد و هزينه هاي درمان دردي بر درد هاي آن ها نيفزايد.


وي افتتاح ۲۳پروژه در شهرستان بن را نيز از ديگر برکات و ثمرات انقلاب اسلامي دانست و گفت: اين افتتاح ها که بالغ بر ۱۲ميليون تومان اعتبار دارد به دليل تعامل خوب و سازنده ميان مسئولين و مردم است.


مرادي خاطر نشان کرد: نگاه استاندار نگاهي جامع و آرامش بخش براي تمامي مناطق بوده و امسال توانسته است بيش از اعتباراتي که به استان اختصاص داده شده است؛ اعتبارات جذب کند و اين خود نشان از تعاملات سازنده ميان دولت و مردم است.


وي تصرح کرد: امروز ايران نه تنها در مسائل داخلي مقتدرانه پيش مي رود بلکه در حوزه هاي مختلف و در بسياري از کشورهاي نيز اثرگذار بوده و همه اين ها به برکت انقلاب اسلامي است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 20646

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20646/رشد-پيشرفت-ايران-کليه-امور-داخلي-خارجي-برکت-پيروزي-انقلاب-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir